aurstad Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg er en ivrig bf spiller men etter en re-install av Win xp pro så sliter jeg. Har lagt inn Windows Xp professional ENG med SP1. Har lagt inn de nyeste MSI driverene til gf4 kortet mitt. Battlefield ver 1.2 er installert opptill flere ganger med samme resultat. Spillet kræsjer like etter det har loadet et map, eller 4-5 sekunder ute i mappet. Enten helt til windows med ingen feilmeldinger, eller totalt heng med reboot som eneste valg. Har satt skjermkortet til å kjøre på 60 hz som en foreslo men uten hell. Noen som kan hjelpe meg?? Jeg er evig takknemlig.. Lenke til kommentar
norway Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hadde samme problem en gang , nyeste patch til spillet , og nyeste driver til skjermkortet hjalp meg ut av krisen Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kanskje du kan prøve å legge inn spillet på nytt? dette har hjulpet meg mange ganger, når et spill begynner å bli litt crappy! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Som sagt, jeg har nyeste patch til spillet og nyeste drivere til skjermkortet OG jeg har lagt inn spillet flere ganger. Hva med å lese posten????? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 slett spillet. så legger du inn spillet, restarter, legger innn patch 1,1, restarter, legger inn 1,2 og da er alt i orden, ps installer nyeste directx. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 MSI driverene til gf4 kortet mitt. Er det Nvidia sin siste driver du har lagt inne, eller noe spesial greier fra msi? Ville brukt nvidia sin driver versjon 41.09. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 bruker 40.71 drivere.. hva med å re-installere med gamle drivere(orginal drivere som følger med grafikkortet), eller er det "firewall" som stopper??? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 MSI driverene til gf4 kortet mitt. Er det Nvidia sin siste driver du har lagt inne, eller noe spesial greier fra msi? Ville brukt nvidia sin driver versjon 41.09. Jeg prøvde begge driverene, de ifra nvidia gjorde at maskinen kræsjet også. Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Et alternativ er å spørre på battlefield.no :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg prøvde begge driverene, de ifra nvidia gjorde at maskinen kræsjet også. Har du prøvd med å oppdatere brikkesettet sine drivere? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ikke for å buse på, men du hadde vel ikke et antivirus prog. liggende å kjøre mens du la inn driveren til skjermkortet. Jeg gjorde det første gangen jeg skulle innstl. driveren, maskinen låste seg helt og jeg brukte over 2 timer på å lure meg inn i windows så je fikk avinnstl. DJÆVELSKAPEN, Så fikk jeg lest meg til at all antivirusprog. SKAL være avslått. Håper det hjalp litt, forstår frustrasjonen din. Har en nabo som har akkurat samme problemet på de fleste spillene sine. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Har lagt inn via 4 in 1 drivere og nei, har ikke lagt inn noe anti-virus program (enda).. Dette blir bare rarere og rarere... Vurderer å legge inn W2K bare for å se om d funker der.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Jepp, da har jeg lagt inn W2K og BF funker igjen. Takk til alle dere som prøvde og hjelpe meg.. Lurer enda på hva d var som fucka opp BF.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Når du alt er i gang, hvorfor ikke installere Detonator 42.01..... http://www.pc-extreme.de/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå