Ingenting Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Prøvd å søke og finner ikke en tråd om eller info om hva de tre ulike versjonene av halo 3 inneholder. Var sikker på at jeg gikk for Legendarisk og har aldri giddet å lete opp hva det inneholder, men ser nå at jeg får vanlig Halo 3 for bare 399 på Elkjøp. Skal jeg gidde å investere i legendarisk elle LE da? Hva er det i LE som bare er 100 kr mer? Hva er det i den legendarisk bortsett fra hjelmen.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 The Standard Edition contains the game disc and a manual. The Collector's Edition, contained in a metal case, contains the game disc, manual, interactive Xbox 360 bonus disc with several featurettes, and "Beastiarum", which is a "hard cover, bound collection of information and art covering the species, cultures and civilizations of Halo 3. The final version was marketed as the "Legendary Edition", which contains the game disc, manual, interactive bonus disc, Beastiarum, Legendary DVD containing special content exclusive to the Legendary Edition, and a scale replica of the Master Chief's Helmet as a case for the three discs.Fra http://en.wikipedia.org/wiki/Halo_3 Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) sånn som jeg har forstått det: Limited Edition er spillet pluss en DVD som inneholder behind the scenes osv. Legendary inneholder det samme som Limited edition pluss en dvd til (?), en Spartan Hjelm (kun for pynt, dessverre) og en dings du kan sette coveret inni / bruke som bokstøtte / sette hjelmen oppå (dingsen passer akkurat oppi hjelmen). Mulig jeg tar feil her, men det er slik jeg har oppfattet det edit: bah, inlegget kom imens jeg var i ferd med å skrive Endret 25. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Takk! Da blir det vel den vanlige versjonen for 399.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå