Sulumann Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 God dag godtfolk. Jeg tenker seriøst på å selge Nikon 18-70-kitobjektivet mitt og heller gå for Tamron SP AF 17-50mm F2.8 XR Di ll LD Aspherical. Trenger mer lyssterkt objektiv, og det hadde heller ikke vært dumt med noe litt skarpere. For all del - har tatt rundt 18.000 bilder med kitlinsen, men trenger noe mer lyssterkt fram til jeg får kjøpt meg Nikon sin gromlinse. Er det en dum idé, eller får jeg et bedre objektiv?? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er det en dum idé 9570462[/snapback] Nei, jeg tror ikke det. Tamron objektivet er veldig skarp som du sier og har blender 2.8 over hele området. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 En helt grei oppgradering med tanke på skarphet og lysstyrke. Det som ikke er så voldsomt bra på dette objektivet er byggkvaliteten, men behandler du det fint går det greit. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En veldig naturlig oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå