Hakkebakk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hei! Når JEG lager LAN-server på cs 1,6 non-steam, tracmania, etc så finner de serveren. Men når de lager, så finner ikke jeg dem Problemet kom i dag. Bruker avast! antivirus. Kan se alle delte filer. Har prøvd: å restarte PC-en, deaktivere brannmur og antivirus. Endret 27. september 2007 av IceSpirit Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Klarer du å koble til andres servere når du skriver inn IP manuelt? I såfall er det vel bare en announce/broadcast-port (eller nå hva det heter ) som er blokkert lokalt. Er det bare du som har problemer i nettverket deres? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Klarer du å koble til andres servere når du skriver inn IP manuelt?I såfall er det vel bare en announce/broadcast-port (eller nå hva det heter ) som er blokkert lokalt. Er det bare du som har problemer i nettverket deres? 9586126[/snapback] Det var bare jeg, men alt løste seg etter at jeg avinstallerte Hamachi. (program) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå