Gå til innhold

kamerat savnet. Kun 19år gammel Edit: omkommet

QBab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kondolerer så mye.

Kjente han ikke selv, da jeg er noen år eldre, men er fra samme kommune. Tragisk at nok et ungt liv går tapt... Er så absolutt ikke lett å miste en kamerat. Alle tanker til familie og venner.

Edit: Røde Kors har gått ut med signalement om klær den kvelden han la ut i båt. Strøm og vind kan ha ført ham lang fra Måløy.

http://www.fjt.no/default.asp?page=3328&it...032780,1&lang=1

Endret av Ragnarok
Lenke til kommentar

Håper at dette får andre til å tenke seg om to ganger. Ha på seg redningsvest til enhver tid, og ikke legge ut i fartøy som ikke tåler forholdene.

Tap av et så ungt liv i en ulykke er alltid tragisk og meningsløst. Men hver gang noen tenker seg om to ganger i etterkant, så tenner det en knøttlite lys i mørket.

Lenke til kommentar
Hva, om jeg tørr spørre, har det med saken å gjøre? Dette er ikke stedet for å diskutere slikt.

9612186[/snapback]

å?

Tja, det kan vel ha noe med årsaken til denne tragiske ulykken å gjøre...

(naturligvis i kombinasjon med mange andre ting)

Og kanskje også være en liten moralpreken? (ikke bruke en liten plastikkbåt med gigantisk motor midt på natten)

Lenke til kommentar

Nå har været i og rundt vågsøy er ganske lunefullt og har av vane å kunne endres drastisk over kort tid. Selv om det kan virke ok å legge ut i båt et øyeblikk, kan en forverring av været eller endring i vindretning skape helt andre værforhold på kort tid.

Lenke til kommentar
å?

Tja, det kan vel ha noe med årsaken til denne tragiske ulykken å gjøre...

(naturligvis i kombinasjon med mange andre ting)

Og kanskje også være en liten moralpreken? (ikke bruke en liten plastikkbåt med gigantisk motor midt på natten)

9612316[/snapback]

Det jeg prøver å si er at det finnes bedre steder å diskutere slikt, enn i denne tråden. Setningen "Motoren virket da veldig overdimensjonert til båten?" passer ikke inn i en tråd som i hovedsak består av kondulanser.

Lenke til kommentar

Jeg siktet da til trådstarters andre innlegg i denne tråden, og hvorvidt dette hører her hjemme er en ting, men det var da altså en post til trådstarters eget innlegg.

Bilde av den pokkers båten. Skulle ikke vært lov å kjøre rundt i sånne små plastrakketer.

Hadde nå ivhertfall håpet at man kunne si noe annet en "kondolerer", og heller diskutere litt rundt ulykken.(forhindre en ny ulykke kanskje)

Kan godt hende jeg tokk feil akkurat der, så skyt meg ei. :dontgetit:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Oi dæven... Kondolerer. o_o' Nesten det samme har skjedd med en jeg kjente godt. De var ute å kjørte på en vinterkveld. Bilen skle utfor en kant, de 2 andre kom seg ut, mens han siste satt fast å rullet ned i havet, og frøs ihjel. Han kunne ikke svømme heller.

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...