Lightningwolf Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 R.I.P Stig Are. Kondolerer QBab Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kondolerer. Det kan ikke være lett å miste en kamerat. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kondolerer. Det kan ikke være lett å miste en kamerat. 9608473[/snapback] Enig, det må være helt forferdelig. Igjen, kondolerer, mine tanker går til familie og kjente av Stig Are. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Veldig trist å høre, kondolerer. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Kondolerer så mye. Kjente han ikke selv, da jeg er noen år eldre, men er fra samme kommune. Tragisk at nok et ungt liv går tapt... Er så absolutt ikke lett å miste en kamerat. Alle tanker til familie og venner. Edit: Røde Kors har gått ut med signalement om klær den kvelden han la ut i båt. Strøm og vind kan ha ført ham lang fra Måløy. http://www.fjt.no/default.asp?page=3328&it...032780,1&lang=1 Endret 1. oktober 2007 av Ragnarok Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Håper at dette får andre til å tenke seg om to ganger. Ha på seg redningsvest til enhver tid, og ikke legge ut i fartøy som ikke tåler forholdene. Tap av et så ungt liv i en ulykke er alltid tragisk og meningsløst. Men hver gang noen tenker seg om to ganger i etterkant, så tenner det en knøttlite lys i mørket. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Motoren virket da veldig overdimensjonert til båten? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hva, om jeg tørr spørre, har det med saken å gjøre? Dette er ikke stedet for å diskutere slikt. Endret 1. oktober 2007 av cyclo Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det har med sikkertheten å gjøre. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kondolerer, trist å høre. Binko. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva, om jeg tørr spørre, har det med saken å gjøre? Dette er ikke stedet for å diskutere slikt. 9612186[/snapback] å? Tja, det kan vel ha noe med årsaken til denne tragiske ulykken å gjøre... (naturligvis i kombinasjon med mange andre ting) Og kanskje også være en liten moralpreken? (ikke bruke en liten plastikkbåt med gigantisk motor midt på natten) Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå har været i og rundt vågsøy er ganske lunefullt og har av vane å kunne endres drastisk over kort tid. Selv om det kan virke ok å legge ut i båt et øyeblikk, kan en forverring av været eller endring i vindretning skape helt andre værforhold på kort tid. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 å?Tja, det kan vel ha noe med årsaken til denne tragiske ulykken å gjøre... (naturligvis i kombinasjon med mange andre ting) Og kanskje også være en liten moralpreken? (ikke bruke en liten plastikkbåt med gigantisk motor midt på natten) 9612316[/snapback] Det jeg prøver å si er at det finnes bedre steder å diskutere slikt, enn i denne tråden. Setningen "Motoren virket da veldig overdimensjonert til båten?" passer ikke inn i en tråd som i hovedsak består av kondulanser. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg siktet da til trådstarters andre innlegg i denne tråden, og hvorvidt dette hører her hjemme er en ting, men det var da altså en post til trådstarters eget innlegg. Bilde av den pokkers båten. Skulle ikke vært lov å kjøre rundt i sånne små plastrakketer. Hadde nå ivhertfall håpet at man kunne si noe annet en "kondolerer", og heller diskutere litt rundt ulykken.(forhindre en ny ulykke kanskje) Kan godt hende jeg tokk feil akkurat der, så skyt meg ei. Endret 1. oktober 2007 av andrull Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvil i fred. Kondolerer. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Oi dæven... Kondolerer. o_o' Nesten det samme har skjedd med en jeg kjente godt. De var ute å kjørte på en vinterkveld. Bilen skle utfor en kant, de 2 andre kom seg ut, mens han siste satt fast å rullet ned i havet, og frøs ihjel. Han kunne ikke svømme heller. Endret 25. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kondolere trist og miste noen som som står deg nært. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kondolerer så meget. Jævlig å miste en god venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå