jacoP Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvis han hadde på seg redningsvest kan det fortsatt være håp for han, men det ser rimelig mørkt ut uansett. Jeg tror ikke han ville overlevd kulden hvis han har ligget i vannet så lenge, men det kan jo hende at han har klart å svømme inn til land et sted. Eller var dette langt utaskjærds? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvordan er det med øyer og skjær i området da? Har de lett med helikopter? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 håper alt ordner seg vors forumnørder er hjer for deg vettu jeg er vertfal da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Trist når slikt skjer. Har ikke opplevd dette før, men kan ikke være lett for deg. Håper det går bra =/ Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 uffa meg.. skummelt det er.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Uff, leste på VG nå, og de leter fortsatt på stranda. Utrolig trist. Vann kjøler ned kroppen utrolig fort, selv om man holder ut lengre om man ikke rører på seg... Jeg håper virkelig de finner han i live Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 De skal ut å lete med miniubåt og dykkere i dag. Dessuten fant de redningsvesten hans liggende å flyte et sted, så den hadde han nok ikke på seg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) oi det var veldig trist å høre, håper det går bra med han og at dere finner han. krysser fingrene for deg , og selv følgelig han. Endret 26. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Huff, så utrolig, utrolig trist. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvis han ikke hadde på seg vest er det nok ikke så mye håp igjen. Jeg skjønner ikke de reglene. De sier at det ikke er nødvendig å ha på seg vesten, men at man må ha en per person liggende i båten. Hva er vitsen med det når de fleste ulykker skjer så brått at man ikke rekker å ta på seg redningsvesten? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Her står det litt om ulykken: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=171380 Huff. Lover ikke bra. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hvis han ikke hadde på seg vest er det nok ikke så mye håp igjen. Jeg skjønner ikke de reglene. De sier at det ikke er nødvendig å ha på seg vesten, men at man må ha en per person liggende i båten. Hva er vitsen med det når de fleste ulykker skjer så brått at man ikke rekker å ta på seg redningsvesten? 9580179[/snapback] Liksom, man skal ha den på seg hele tiden, logic where? edit: du har vel ikke vært ute på småbåt før ? har jeg ikke på meg reddnings vesten på meg hele tiden får jeg ikke være med:P Endret 26. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er jo ikke verdens smarteste ting å legge ut så seint i en sånn båt i et sånt vær! Men jeg håper de finner han! Kan ikke tenke meg hvordan familien/vennene hans har det nå, må være totalt forferdelig. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Stakkars.. Men flyter ikke lik i vann? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Uff, føler med deg, sånt er trist Mistet selv en bestevenn i Bourbon-Dolphin ulykken.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikke hvis lungene blir fylt med vann. Da er det ikke noe O2 som kan holde en kropp oppe. Akkurat som en fisk, stikker du hull på luftblæra eller hva den heter så synker den. 9580799[/snapback] Og hva er sjangsene for at han har fått vann i lungene? Drukna? 9580829[/snapback] Hvis du er i en båt som kulseiler, du har ikke på deg redningsvest og klokka er 2400.. Kanskje du er trøtt og utslitt. Da kan du fort komme til å svelge noe vann, noe som fører til at du evt drukner etter hvert.. Veldig tragisk ulykke! Husker en del av de på skolen min kjente dem som døde på det skjæret nær oscarsborg ifjor. Hele skolen var knust :/ Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 unnskyld at jeg spør, men hvorfor la han ut i den båten der så sent? håper på det beste selv om ikke det ser så mørkt ut Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikke hvis lungene blir fylt med vann. Da er det ikke noe O2 som kan holde en kropp oppe. Akkurat som en fisk, stikker du hull på luftblæra eller hva den heter så synker den. 9580799[/snapback] Tull og tøys, luft i lungene er ikke hovedgrunnen til at lik flyter i vann. MEN! Jeg syns ikke vi skal drive og snakke om lik her, blir litt kynisk i forhold til trådstarter... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Strengt tatt er det gassen som dannes av forråtnelsesprosessen i et lik som får det til å flyte. Men dette er veldig off-topic i en viktig tråd. Så la oss stoppe off-topicen nå og heller diskutere det som teller. Nemlig den savnede. Endret 26. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå