MrUrge Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Filmen var grotesk, men tror dere virkelig at alt skjer slik? 9588175[/snapback] Alt skjer ikke slik, men når det skjer noen ganger er det noen ganger for mye! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Helt ærlig så bryr jeg meg ikke hvor og hvordan de får tak i pelsen på jakkene mine, den er nydelig uansett 9570970[/snapback] Jadda Her tenker vi mest på klærne mine enn de dyrene som faktik lider for og kle deg, du er faen meg ikke rak i ryggen! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Morn. Utifra hva dere skriver her dere som har sett videoen, så vil ikke jeg se. Ikke for de jeg ikke bryr meg altså, så ikke misforstå. Personlig så kunne jeg tenkt meg å klappa alle dyrene som ser myke og gode ut. Meeen det er fali`d Endret 28. september 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Utalsen min var vel ikke "helt" seriøs, men litt mer for å provosere dem som virkelig tror det er måten de gjør det overalt. Det at man drar ut det værste eksempel de klarer å finne, mener jeg bare er dårlig reklame for "anti pels".. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Grusom video.! Burde behandla de som gjorde slikt med dyrerene på samme måte! Men da blir jo ikke den som gjøre det noe bedre heller.Så bedre dem bare kutter ut med hele greia Helt ærlig så bryr jeg meg ikke hvor og hvordan de får tak i pelsen på jakkene mine, den er nydelig uansett 9570970[/snapback] Jadda Her tenker vi mest på klærne mine enn de dyrene som faktik lider for og kle deg, du er faen meg ikke rak i ryggen!9591705[/snapback] Enig med deg der! Endret 24. november 2013 av Zeph Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Utalsen min var vel ikke "helt" seriøs, men litt mer for å provosere dem som virkelig tror det er måten de gjør det overalt. Det at man drar ut det værste eksempel de klarer å finne, mener jeg bare er dårlig reklame for "anti pels".. 9593635[/snapback] At det i det hele tatt skjer er ille nok spør du meg. Stakkars dyret lå i vogna og vrei seg i smerte, helt fryktelig og se på Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Verste jeg har sett i hele mitt liv. Slike mennesker burde henges opp og få gjennomgå det samme som disse stakkars dyrene... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg tror dette er det værste jeg har sett. Jeg blir ordntlig kvalm. Hvem kan rettferdiggjøre noe slikt som dette? Jeg merker at når jeg ser mennesker gjøre slikt mot forsvarsløse dyr, blir jeg fylt med en blanding av sinne, kvalme og avsky. Kan noen gi meg adressen til denne kineseren, en flaske legesprit, litt havsalt en tapetkniv og en drill? Det hadde vært fint ... En pakke sigaretter også forresten, merke spiller ingen rolle, for de skal ikke røykes ... Seriøst, slike mennesker burde henrettes Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) klarte ikke å se lengre en til at de begynte å slå de ned i bakken. kjente meg skikkelig kvalm over at det er mulig å gjøre noe sånt. skulle gjærne ha holdt posen for dere nevoscript og melkekartong. Endret 4. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jess. Skjønner ikke at noen kan si noe så utrolig kaldt. Det gjør meg faktisk litt uvel.9579374[/snapback] Don't feed the trolls. Jeg måtte stoppe etter 5 minutter...jeg har lyst til å sove litt i kveld iallefall. Det er som det har blitt sagt i denne tråden at...hey..dette representerer ikke hele denne industrien i helhet. Dyr i Norge (tror jeg da) blir ikke behandlet på denne måten... Det er trist å en skam at vi ikke bannlyser slik oppførsel som det der for...det er bare galt. Et dyr skal avlives på et ordentlig vis og ikke slik som det der Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er ikke avlivning en gang, TORTUR Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Noe av det mest grufulle, jævligeste tingen jeg har sett noen gang. Skulle faen med vert hengt etter øyebryna og blit tvinga til å blunke.Faen nå ble jeg sint! Endret 9. oktober 2007 av Dernel Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Herregud.. Dette må være noe av det værste jeg har sett. Klarte ikke å se hele greia heller.. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hadde ikke samvittighet til å se mer enn et halvt minutt. Forferdelig behandling av dyr. Jeg skal se til å ikke kjøpe pels og slikt fra andre land enn Norge. Forhåpentligvis er behandlingen av dyrene mye bedre her. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 når ble dette noe nytt?, vi har da alle sett filmer av søte kinesiske jenter i bikini som tråkker ihjel kattunger med høyhæla sko? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Har så jævlig lyst å denge de der noe så forjævlig!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Utrolig ekkel film. Skjønner ikke at folk kan gjøre noe slikt. Hadde ikke nølt å hente balltre hvis jeg hadde sett noen gjøre slik. Selv om vold ikke er løsningen, så hadde jeg ikke klart å kontrollere meg hvis jeg hadde sett slik. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg forstår ikke helt poenget med videoen. Dette burde ikke være grunnen til at man er imot pels, det burde man være fordi man ikke vil at dyr skal brukes til klær. Ingen støtter måten de slakter dyrene på, men jeg føler at mange her reagerer fordi det er så fælt å se på, ikke fordi det er så galt å bruke dyreskinn til klær og annet. Det blir som når folk skal gi penger til "Redd Pandaer"-fond fordi de er så søte. Jeg foretrekker at folk er prinsipielt for eller imot, ikke at de påstår at pels er forferdelig fordi noen steder så oppfører noen mennesker veldig umenneskelige. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) fæl film , gidder ikke se hele , har sett flere av de så jeg vet hva det går i . for de som føler for og felle litt tårer, litt diverse , mest fra Slaktere rund om EDIT: filmen er vist slettet fra My space , leter etter ny link . filmen heter Have A Heart by Rebecca ser ut som den er vekke . Endret 4. november 2007 av Mato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå