Gå til innhold

Hvor pels kommer fra. ADVARSEL! Sterke scener


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grusom video.! mad.gif

Burde behandla de som gjorde slikt med dyrerene på samme måte! innocent.gif
Men da blir jo ikke den som gjøre det noe bedre heller.

Så bedre dem bare kutter ut med hele greia

 

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke hvor og hvordan de får tak i pelsen på jakkene mine, den er nydelig uansett smile.gif

9570970[/snapback]


Jadda rolleyes.gif

Her tenker vi mest på klærne mine enn de dyrene som faktik lider for og kle deg, du er faen meg ikke rak i ryggen!

9591705[/snapback]


Enig med deg der! Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Utalsen min var vel ikke "helt" seriøs, men litt mer for å provosere dem som virkelig tror det er måten de gjør det overalt.  Det at man drar ut det værste eksempel de klarer å finne, mener jeg bare er dårlig reklame for "anti pels"..

9593635[/snapback]

 

At det i det hele tatt skjer er ille nok spør du meg. Stakkars dyret lå i vogna og vrei seg i smerte, helt fryktelig og se på :cry:

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er det værste jeg har sett. Jeg blir ordntlig kvalm. Hvem kan rettferdiggjøre noe slikt som dette? Jeg merker at når jeg ser mennesker gjøre slikt mot forsvarsløse dyr, blir jeg fylt med en blanding av sinne, kvalme og avsky.

 

Kan noen gi meg adressen til denne kineseren, en flaske legesprit, litt havsalt en tapetkniv og en drill? Det hadde vært fint ... En pakke sigaretter også forresten, merke spiller ingen rolle, for de skal ikke røykes ...

 

Seriøst, slike mennesker burde henrettes :nei:

Lenke til kommentar
Jess. Skjønner ikke at noen kan si noe så utrolig kaldt. Det gjør meg faktisk litt uvel.

9579374[/snapback]

Don't feed the trolls.

 

Jeg måtte stoppe etter 5 minutter...jeg har lyst til å sove litt i kveld iallefall.

Det er som det har blitt sagt i denne tråden at...hey..dette representerer ikke hele denne industrien i helhet. Dyr i Norge (tror jeg da) blir ikke behandlet på denne måten...

Det er trist å en skam at vi ikke bannlyser slik oppførsel som det der for...det er bare galt. Et dyr skal avlives på et ordentlig vis og ikke slik som det der :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-105082

Utrolig ekkel film. Skjønner ikke at folk kan gjøre noe slikt. Hadde ikke nølt å hente balltre hvis jeg hadde sett noen gjøre slik. Selv om vold ikke er løsningen, så hadde jeg ikke klart å kontrollere meg hvis jeg hadde sett slik.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt poenget med videoen. Dette burde ikke være grunnen til at man er imot pels, det burde man være fordi man ikke vil at dyr skal brukes til klær. Ingen støtter måten de slakter dyrene på, men jeg føler at mange her reagerer fordi det er så fælt å se på, ikke fordi det er så galt å bruke dyreskinn til klær og annet. Det blir som når folk skal gi penger til "Redd Pandaer"-fond fordi de er så søte. Jeg foretrekker at folk er prinsipielt for eller imot, ikke at de påstår at pels er forferdelig fordi noen steder så oppfører noen mennesker veldig umenneskelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...