ekwathne Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Sattan, gir meg lyst til å flå menneskene der levende! Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Hadde ikke ahatt noe imot å joine deg der ass. At de kan være så jævlige mot dyr Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Fy faen da! Kan ikke noen slå de folka til døde så får de kjenne hvordan det er? Blir så jævelg sur når jeg ser sånt, faen ta de pikkungene som dreper dyr! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Vel, dett er et veldig drøyt eksempel da. Langt fra alle dyr blir drept slik, men de har det uansett ikke bra. Jeg er 100% i mot skinn og dyr, og holder meg langt unna sminke som blir testet på de små og forsvarsløse. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Vel, dett er et veldig drøyt eksempel da. Langt fra alle dyr blir drept slik, men de har det uansett ikke bra. Jeg er 100% i mot skinn og dyr, og holder meg langt unna sminke som blir testet på de små og forsvarsløse. 9576608[/snapback] Har ikke egnetlig tenkt på det sånn, men lol, sminke? Wtf er feilen oppe i huet til folk ? Og det er ikke bare sminke de tester, strålinger og for eksempel! Stakkars dyra.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Sånne folk tenker bare på sitt eget behov. Tjene penger... Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Det der vare bare veldig groteskt. å flå dyr på den måten når de er levende er bare utrolig fælt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Ja, det er helt drøyt. Skjønner ikke hvordan folk har samvittighet til å greie å kle seg i lik eller ha på seg sminke som har blitt testa på dyr. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Hvis dyrene blir behandlet ordentlig ser jeg ingen problemer med pels. Regner med at dette er enda en av skrekkvideoene til PETA? PETA støtter jeg 0%, hele den bedriften der er ute og kjører. Dyr mishandles i verden i dag om de har pels eller ikke, det er uakseptabelt. Men det er nok ikke representativt for hva som er normalen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Helt ærlig så bryr jeg meg ikke hvor og hvordan de får tak i pelsen på jakkene mine, den er nydelig uansett 9570970[/snapback] Håper det var en teskje ironi i det innlegget, men den var i så fall vanskelig å ta. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Hvis denne bransjen hadde vært så fæl som aktivistene skal ha det til, hadde de ikke trengt å finne den største kløna og idioten på markedet for å demonstrere det. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Vet at det ikke alltid foregår sånn, men de som gjør det på den måten burde henges Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Helt ærlig så bryr jeg meg ikke hvor og hvordan de får tak i pelsen på jakkene mine, den er nydelig uansett 9570970[/snapback] skulle likt å se det var du som var en av dyra i den videoen der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Helt ærlig så bryr jeg meg ikke hvor og hvordan de får tak i pelsen på jakkene mine, den er nydelig uansett 9570970[/snapback] skulle likt å se det var du som var en av dyra i den videoen der. 9579347[/snapback] Jess. Skjønner ikke at noen kan si noe så utrolig kaldt. Det gjør meg faktisk litt uvel. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Sjølv om instinktet mitt seier meg at mesteparten av "pelsindustrien" ikkje foregår på denne måten: Fy faen, dette var jævlig å sjå på! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Det var veldig så generaliserende vi var i dag da... Det er da ikke slik alt av pelsdyr blir slaktet... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Vet ikke hva jeg skal si, jeg... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Filmen var grotesk, men tror dere virkelig at alt skjer slik? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Nei, men jeg synes bare filmen var ekstrem. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Filmen var grotesk, men tror dere virkelig at alt skjer slik? Hvis du leser litt lenger bak i tråden så finner du svaret.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå