Gå til innhold

Hvor pels kommer fra. ADVARSEL! Sterke scener


krizkriz

Anbefalte innlegg

Hva er din mening om klær laget av pels?

 

Her er en video som viser hvordan dyrene blir behandlet når de tar pelsen dems.

 

ADVARSEL! Veldig sterke scener i denne videoen, er noe av det verste jeg har sett selv. Jeg bruker ikke pels selv, men visste ikke at dyrene ble behandlet på denne måten.

 

see how your coat made?

 

Moderator må bare stenge denne hvis den blir for grov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er en video som viser hvordan dyrene blir behandlet når de tar pelsen dems.

9570317[/snapback]

Det var da en veldig grov generalisering når klippet viser:

 

a video clip shows how Chinese black market people kill innocent animal to make money

 

Dessverre så er forståelsen for at andre vesener enn mennesker kan føle smerte, og generell empati ovenfor dyr relativt lav i enkelte deler av verden. Dette gjelder ikke bare pelsproduksjon - bare se hvordan levende dyr som primært er tenkt å bli mat behandles på markeder i østen blant annet.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

F.eks pelsdyrsnæringa i Norge er nok kontrollert like mykje om ikkje meir enn andre dyrehold.

Å bruke kinesisk svartemarked-operasjoner som eit bevis for umenneskelegheita så er det berre å sjå på generelle arbeidsvilkår i Kina, eit menneske ligger ikkje langt over desse dyra i rang.

Slik sett har nok dyra i Norge det " værre" når me ser på forskjellen på deira liv og ein nordmann.

Lenke til kommentar

Noe av det mest groteske jeg har sett!

Og jeg er typen som har blitt immun mot ogrish/goatsecx/osv..

 

Steike, den ene pusta og blunka jo fortsatt etter at den hadde blitt skinna!?!!

Forferdelig :( Alt for at noen skal tjene 5 kroner ekstra på pelsjakka du kjøper for 10 000... Hadde ikke kosta mye å avlive dyra der på en ordentlig måte!!

 

 

Og jeg deler art med disse dyremishandlerne? :sick::yucky: Skammer meg over å være menneske når jeg ser slike ting.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Helt ærlig så bryr jeg meg ikke hvor og hvordan de får tak i pelsen på jakkene mine, den er nydelig uansett :)

9570970[/snapback]

 

Så du velger å støtte en så råtten industri bare for å være en jålete? Tenk på hvordan de stakkars dyra har det din jævla idiot! Det går ann å pynte seg med andre ting dersom du føler en sterk trang til dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...