Gå til innhold

[løst]Netshop, tar seg betalt!

Anbefalte innlegg

Hei

Det hele startet med at jeg bestilte en kortleser til ca 150kr til oppkrav hos netshop. Dagene gikk og jeg fikk ingen pakke. Jeg hadde RAW filer på fortoapparatet som jeg hadde veldig lyst til å hente ut så jeg stakk ned på butikken og kjøpte en istede. tenkte at jeg fikk betale frakten for pakken slik jeg har pleid når jeg ikke henter pakker hos andre leverandører. litt sure penger men jaja.

Så kommer det idag en faktura på 380kr! kroner fordi jeg ikke hentet en pakke!. dette er mer enn hva jeg hadde betalt om jeg henta pakken!

Her har de tatt seg 150kr betalt for å "pakke pakken" sier de. så 184kr i frakt osv.

Så når du ikke henter pakken, så skal de plutserlig ta seg betalt for å pakke den. men om du henter den slipper du å betale for dette. Jeg skal iaffal aldri kjøpe noe mer fra netshop.

hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Hei

Det hele startet med at jeg bestilte en kortleser til ca 150kr til oppkrav hos netshop. Dagene gikk og jeg fikk ingen pakke. Jeg hadde RAW filer på fortoapparatet som jeg hadde veldig lyst til å hente ut så jeg stakk ned på butikken og kjøpte en istede. tenkte at jeg fikk betale frakten for pakken slik jeg har pleid når jeg ikke henter pakker hos andre leverandører. litt sure penger men jaja.

Så kommer det idag en faktura på 380kr! kroner fordi jeg ikke hentet en pakke!. dette er mer enn hva jeg hadde betalt om jeg henta pakken!

Her har de tatt seg 150kr betalt for å "pakke pakken" sier de. så 184kr i frakt osv.

Så når du ikke henter pakken, så skal de plutserlig ta seg betalt for å pakke den. men om du henter den slipper du å betale for dette. Jeg skal iaffal aldri kjøpe noe mer fra netshop.

hva synes dere om dette?

9570079[/snapback]

Jepp,slik er det hos alle.Det er dyrt å ikke hente en pakke fordi du da må betale for den+ oppkrav + returporto.

Og det gjelder ikke bare Netshop,men samtlige butikker.

Lenke til kommentar

Frakt og gebyr er det posten som krever.

Nettbutikken berre videreformidler det, i tillegg tar dei ei avgift for at du ikkje gadd å gjere noko med dette.No står vel dette også i leveringsbetingelsene, så diverre har det kosta det 150,- for å vere lat.

Og som snekkeren påpeiker dette er ikkje unikt for netshop , men gjengs praksis for alle nettbutikker.

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig prosedyre når noen ikke gidder å hente ut pakkene sine på posten. Man kan ikke tro at ved å opptre passiv, så forsvinner problemene. Derimot blir problemene bare større, slik du fikk erfare nå.

Det er heller ikke rimelig at Netshop og deres kunder skal lastes for at du ikke gadd å hente pakken din eller bruke din angrerett.

Hadde du brukt like mye tid på å poste dette, etter mitt syn, meningsløse innlegget til å skrive følgende mail til netshop:

Til [email protected]

Fra: tull@tøys.no

Emne: Angrerett, forsendelsesnr. ******

Jeg velger å bruke min angrerett på de bestilte varene. Returporto belastes meg i henhold til lovverket. Vennligst send regning på retur porto til følgende adresse:

Tullenavn

Tulleadresse

Eller dere kan sende meg deres kontonummer og informasjon slik at jeg kan innbetale til dere.

MVH

Tull

Da hadde du spart deg for over halve beløpet, men det er for sent nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...