Føss Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Problem oppstod i går mens jeg kjørte en del programmer på PC-en, og så ble explorer borte (som når cpu henger seg oppog man må vente litt), og jeg trykket ctrl + alt + del for å starte opp explorer fra oppgave behandling, men jeg fikk ikke oppgave behandling opp. Hver gang jeg starter PC-en kan jeg se alt som vanlig, men etter 10-15sek blir det borte. Jeg sanser at jeg fikk noe spyware eller.no etter at jeg prøvde å få tak i en codec, men jeg er ikke helt sikker Takk for svar Endret 25. september 2007 av 3D-player Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) 1. Du kunne forsøke en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang virket ok. Start opp i sikker modus (tapp F8-tasten under oppstart, velg sikker modus) og kjør gjenopprettingen derfra. 2. Hvis det fortsatt er problemer, poster du en hjt-logg: Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Endret 25. september 2007 av norbat Lenke til kommentar
Føss Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) takk for svar, jeg får prøve det i morgen, har fysikk prøve i morgen tidlig så jeg må legge meg. Kan bli litt vanskelig å få kjørt hijack this, jeg får jo bare se filer og explorer i 20 sec ca =/ EDIT: testet fort nu, og d virket å ta system restore... takk igjen Endret 25. september 2007 av 3D-player Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Prøv fra sikker modus hvis det er problemer å kjøre hjt i normal modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå