F100 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg trenger hjelp til å lage en aplikasjon i VB2005. Jeg har jobba noen uker med et program som skal hente data fra en SQL-base. Står fullstendig fast,... håper at et lite nødrop her kan føre til at en kontakt kan etableres. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du tror ikke muligens det kunne vært en øøøørliten fordel om du hadde fortalt HVA problemet var? Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ikke nødvendig. Svaret er uansett 42 :-D Lenke til kommentar
F100 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Du tror ikke muligens det kunne vært en øøøørliten fordel om du hadde fortalt HVA problemet var? 9576857[/snapback] Ser poenget,.... men her handler det om en del grunnleggende basiskunnskaper som jeg trodde jeg hadde forstått, men som i praksis mangler. Hadde håpet å få kjøpt noen "rettlednings-timer" for å komme tilbake på sporet... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 http://www.knowledgegroup.no/kurs/visual_studio.asp?kurs=210 http://www.programutvikling.no/kurskalende...id=1535&id=1908 ... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke nødvendig. Svaret er uansett 42 :-D 9585330[/snapback] Jeg ble nettopp forelsket i humoren din Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke nødvendig. Svaret er uansett 42 :-D 9585330[/snapback] Jeg ble nettopp forelsket i humoren din 9637787[/snapback] Kanskje vi skal begynne å svare ALLE spørsmålene på forumet med det svaret? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Alle dumme spørsmål i alle fall... Forenkler endel Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Ikke nødvendig. Svaret er uansett 42 :-D 9585330[/snapback] Jeg ble nettopp forelsket i humoren din 9637787[/snapback] Hehe. rådigger DA's start i en av bøkene som er noe sån: Det som har skjedd, har skjedd.... Det som skjer, det skjer.... Det som skal skje, kommer til å skje.... Så der har dere, kort fortalt, svaret på alle problemstillinger HEHE! Endret 5. oktober 2007 av HDSoftware Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Flott, da får jeg utdannelsen min og lønnen jeg har tatt sikte på. <3 <3 <3 <3 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå