Halib Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hi ha Eg har lyst på Toyota Corolla Verso og lurar på om det er ei bra bil. Kunne dokka hjelpa meg med goda råd Er det virkeligt så god som eg trur Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Knallbil. God plass, stilig å se på og god kvalitet. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, det er vel så enkelt som at Corolla Verso er et av de beste kjøpene i det segmentet. Ingen ting ved den som gjør at man ikke skulle kjøpe den, hvis man føler at prisen og størrelsen er riktig. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vil bare anbefale deg til å ta en kikk på Mazda5. En bil i samme segment med 7 seter og skyvedører. Har selv prøvd å komme inn i bakerste setet på begge, og Mazdaen er klart enklere. Også er den nydelig å kjøre, har mange praktiske løsninger, og etter min mening ser den utrolig mye bedre ut enn Corolla Verso. Bare et lite tips... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 + God plass (som 5-seter) - Liten bagasjeplass som 7-seter - Kjørestillingen krever tilvenning, men blir OK etterhvert - Talentløst nøkkelfrittsystem, man må sette inn nøkkelen i et hull i dashbordet. Da kan man like gjerne ha vanlig tenningslås. På andre (f.x. Opel) beholder man nøkkelen i lommen/vesken eller annet sted i nærheten av førersetet, og trykker på Start/stop. - Ikke særlig vellykket design av karosseriet (sikkert en smaksak) Når det gjelder kvalitet, er det vel ingen tvil om at merket er blandt de beste. Perfekte er de likevel ikke, jeg kjenner flere som hatt Toyota de var misfornøyd med pga kvaliteten. Det er viktig at bil velges med både hjerte og hjerne! Se på, og prøv, flere aktuelle alternativer, i denne størrelsen er det mange muligheter. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Verso er slett ingen dum bil! Har fått bra kritikk både når det gjelder motor (D2D Diesel) løsninger. Men setter du kjøreegenskaper øverst på listen bør du velge en annen bil. Dette er informasjon jeg har hentet rett fra dinside.no. Gjelder 2006 mod. http://www.dinside.no/php/art.php?id=279081 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå