abene Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Billig-PC-en som er tilrettelagt for barn og unge i den tredje verden er straks leveringsklar. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Og hvordan vet vi 100% sikkert at den andre bærbaren vill komme en/ei tilgode? Vill ikke ha noe av at terrorister sitter å selger min gave på ebay! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er for barn og unge, tror ikke de vil selge den til høysbydende på ebay. Uansett bra tiltak, en grei måte å bidra på for fattige som ikke har tilgang til data og internett. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 kan jo etterhvert utvide til Europa. trenger en robust "skrivemaskin" selv... Lenke til kommentar
stompy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 kan jo etterhvert utvide til Europa. trenger en robust "skrivemaskin" selv... 9570589[/snapback] Second that. Håper det blir mulig å få disse på nettbutikker osv. Problemet blir da at noen av oss har litt lyst på strømadapter hjemme i stuen, for det er kjedelig å måtte ha en omformer for å kunne bruke disse. Selv om det går å "sveive den i gang" Lenke til kommentar
hoihoi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 great, flere newbs på intronautzen bra prosjekt da - spes til steder der man ikke har skikkelige skoler o.l. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Problemet blir da at noen av oss har litt lyst på strømadapter hjemme i stuen, for det er kjedelig å måtte ha en omformer for å kunne bruke disse. Selv om det går å "sveive den i gang" 9571693[/snapback] ingen fare, den har inngang for power, kan fôres med nesten hva som helst... "External connectors: DC power: 6mm (1.65mm center pin) connector; 11 to 18 V input usable, –32 to 40 V input tolerated; power draw limited to 15 W; " Jeg vil også ha en, bestiller gjerne fra USA. Noen må lage et norsk tastaturutlegg til denne. Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 batteriet skal hvist også hold utrolig lenge, 15 timer eller noe slikt Tror du den er kraftig nok til og spille av film? genial buss og reise pc da Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Et annet spørsmål; Det kommer etterhvert til å bli en haug av disse som må kastes fordi de går i stykker - i land som har dårlige rutiner for håndtering av farlig avfall. Riktignok er den RoHS compliant men det er fortsatt masse greier her som ikke bør i grunnvannet skulle jeg tro... Tilbake til "jeg er en rik bortskjemt drittunge som vil ha en fordi jeg har råd til mer enn en laptop;" - hvor vanskelig blir det å få den til å støtte wpa? Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hm, det der var dårlig PR-kampanje, ikke akkuratt tilbud sier du meg. hvorfor ikke sette opp prisen på 1stk til 1600kr og betaler du 600kr til får du"Give 1 Get 1" muligheten,og for dems del be de droppe tidsperioden. I bet på de kunne ha dobblet salget sånn. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) hm, det der var dårlig PR-kampanje, ikke akkuratt tilbud sier du meg. hvorfor ikke sette opp prisen på 1stk til 1600kr og betaler du 600kr til får du"Give 1 Get 1" muligheten,og for dems del be de droppe tidsperioden. I bet på de kunne ha dobblet salget sånn. 9578547[/snapback] Hvor mange tror du hadde benyttet seg av Give 1 get 1 da? Endret 26. september 2007 av Flex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg kommer i hvertfall ikke til å bruke penger på dette knakendes gode tilbudet. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) hm, det der var dårlig PR-kampanje, ikke akkuratt tilbud sier du meg. hvorfor ikke sette opp prisen på 1stk til 1600kr og betaler du 600kr til får du"Give 1 Get 1" muligheten,og for dems del be de droppe tidsperioden. I bet på de kunne ha dobblet salget sånn. 9578547[/snapback] Hvor mange tror du hadde benyttet seg av Give 1 get 1 da? 9580648[/snapback] flere. skal du ha 1 stk, taper de ikke noe på det heller, men tjener 600 ekstra. Endret 27. september 2007 av janerikl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå