Gå til innhold

Antall SMS på 3510i

hyso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kan lagre 150 meldinger i følge nokia!Jeg har 72 lagret på innboksen nå så jeg tror det er riktig.... Men er det noen som vet hvordan man ikke lagrer meldingene man sender?Alle blir jo lagret i mappen Sendte Elementer.Finner ikke no sted man kan skru av denne funksjonen..

Lenke til kommentar

Har du 72 meldinger i innboksen utenom meldingsminnet i simkortet eller med? min 3510i "sier" den er full etter bare 50 meldinger utenom sim-kortet enda jeg har 282KB minne igjen totalt på mobilen :( noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

min blir full når jeg har 80 meldinger tror jeg.men i simkortet kan jeg lagre rundt 30 så mobilen blir full etter 50 meldinger.men prøv å slett alle i sendte meldinger og utboks og kanskje mms meldinger.når du sier at du har ledig minne på 282kb har du sett det på programmer?når jeg hadde full innboks så hadde jeg 82kb ledig minne i følge mappen programmer.jeg slettet alle meldingene og det sto fortsatt 82kb ledig så jeg tror ikke spill og programmer bruker samme minne som sms.

Lenke til kommentar

den burde jo ikke være det men 3510i har jo flere ting som bruker minnet.Galleri med bilder å ringetoner.Spill som man kan laste ned med java og programmer man kan laste ned og mms.

Kanskje nokia har justert ned minnet for sms for og få plass til alle disse nye tingene.Men det er jo litt som om å ta et skritt tilbake men man kan aldri vite.... :shrug:

Lenke til kommentar

Et skritt tilbake og to frem,, er det ikke noe det? :p

arovik: "3510 har jo plass til 150 meldinger uavhengig av andre ting. 3510i skal vel ikke være dårligere enn den?"

-Der tar du feil, det ER avhengig av de andre tingene hos 3510'n. Det er plass til 150 sms, ELLER 500 (eller 400 er ikke sikker) telefon oppslag. eller en blanding av disse. 3510'n har nemlig dynamisk minne.

Det med at det står at du har så mye plass ledig og allikevel ikke har plass, vet ikke hva kommer av.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om minnet fungerer på samme måten som 6210, men dersom den gjør det avhenger det også av lengden på meldingene hvor mange du får plass til. Og 150 er et estimert gjennomsnitt. Jeg opplever å få fullt ett eller annet sted mellom 110 og 180 meldinger, selv om jeg har ganske mye i kalenderen og telefonboken også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...