Gå til innhold

128MB NVIDIA GeForce 8400M GS [XPS M1330]

DagJohnson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er til noen trøst klarer jeg å dra CS:S med full grafikk på en PC som fikk ca 700 3dmarks i 3dmark 06.

8400GS på laptop gir forresten 1300 poeng. Så skal vel klare Halo.

Har en veldig dårlig stasjonær jeg sitter på nå. Sjekk profilen min hvis du vil vite mine ynkelige stats.

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Om det er til noen trøst klarer jeg å dra CS:S med full grafikk på en PC som fikk ca 700 3dmarks i 3dmark 06.

Har en veldig dårlig stasjonær jeg sitter på nå. Sjekk profilen min hvis du vil vite mine ynkelige stats.

9572192[/snapback]

Hehe, det ga meg litt trøst. Takk! ;)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9572192[/snapback]

Hehe, det ga meg litt trøst. Takk! ;)

9572941[/snapback]

Ikke noe problem. :)

Til de av dere som ikke har sjekket profilen min er det et 7300LE kort jeg har. Altså dårlig beregnet til spill. Så hvis jeg klarer det, skal ihvertfall du klare det!

Lenke til kommentar

Har en HP med:

AMD 2.0ghz

2gb RAM

8400m GS

200GB harddisk

Du vil nokk i klare å spille crysis nei. Det går rykter om at det ennå ikke finnes en skjermkort som kommer til å ta Crysis på fullt.

Supreme commander er også et veldig krevende spill så jeg tror blir mer eller mindre håpløst å spille med et 8400M.

Du vil klare å spille f.eks BF2, C&C3, flatout2, o.s.v, på medium grafikk.

Half-life vil du nokk kunne kjøre ganske greit, kjørte det på min gamle stasjonære(på den fikk jeg 222p. i 3Dmark06) med full oppløsning, men uten AA. Half-Life2 har en genial grafikk-motor. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
For å ta en BUMP og stille ett spørsmål (som kansje har fått svar over tiden), har noen prøvd ut SupCom på NVIDIA® GeForce™ 8400M GS? Eller BF2142, CoD4 og UT3? Eller må jeg rett og slett selge den bærbare å kjøpe en ny? :-P

Takk på forhånd =)

Gå hit http://www23.tomshardware.com/graphics_200...6&chart=318

Velg vanlig 8400 GS, og sammenlign med hva du vil, husk at dette ikke er laptopversjoner - skjermkort i laptops er vanligvis litt treigere enn sine litt større søsken.

Du vil raskt se at 8400 GS ikke akkurat er noen racer for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Jeg kjører selv en lignende konfigurasjon, med unntak av at jeg har 256MB dedikert på skjermkortet. Jeg kjører BF2, AoE3, Battle for Middle-Earth 2, og andre 1-2 år gamle spill rimelig greit. Men merker selv at spill som Company of Heroes, og nyere spill blir litt for tungt for denne stakkars lille 14" en min.

8600 vil nok yte betraktlig bedre, men om den drar Crysis på et akseptabelt nivå vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Vis du søker på "M1330 crysis" på youtube så er faktisk noen som kjører Crysis på lov/medium der.

Prøvde selv i dag og da fikk jeg kjørt det på medium( :p ), men da var det litt smålagging heletiden.

Litt på Low og litt på medium funka bra her ;)

edit: Sjokoladekake: Har du sett på XPS 1530? Tror det egentlig kan være et like godt alternativ for den HPen :) Sitter også et 8600 kort i den.

Sempron.

Endret av Sempron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...