Tharos. Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Ok, men jeg kan bare hoste opp til 8. Vil noen flere inn, rop ut så kicker jeg ut utlendinger i fleng. Jeg er altså Frp. :!: Edit: Server on the air! Si fra om det lagger, jeg har ikke allverdens linje som sagt. Endret 25. september 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
sebek Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva gjør du for og bli medlem Legg inn en søknad her med litt info om deg: Hans, 30 år gammel, bor og jobber i Trondheim (dataingeniør ved NTNU). Har spilt masse onlinefps siden 97(siste par år WoW, men det er nå lagt på hylla), hovedsaklig qw/q3 i forskjellige varianter, 1v1/tdm/teamfortress. Har dog aldri spilt online med konsoll før, og strever fortsatt litt med kontrolltilvenning, men det tar seg opp - Hvor mye du ser for deg og spille. Når jeg kan. Hva dette er avhenger av endel utenforstående ting Anslagsvis minst etpar kvelder i uka. - Headset eller ikke. Ja, logitech BT sak - Hva du spiller best med. (fly, bakkekamp(hvilke våpen), tanks osv.) turrets!! nesj, vettafaen, allround I guess - PSN ID Sebek_ - Alder 30 - Eventuell annen info. Nile er barskt, Autopsy ruler gata, Deep Space Nine var beste ST, quakeworld teamfortress er ennå ikke forbigått på onlineFPS-pallen, Hockeypulver er undervurdert, Tone Damli Aaberge er kjip og overrated, pass på å fly veldig høyt første gangene du flyr modellfly, tjaaa husker ikke mer i farta Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så jeg kan ikke joine Vel si ifra når det er battle, SÅ SKA Æ ÆJE DOKKAR! lol Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 - Hvor mye du ser for deg og spille. ca to kvelder i uka, mye arbeid både skole å privat så vi får se. - Headset eller ikke. Har ikke, kommer nok heller ikke til å skaffe - Hva du spiller best med. (fly, bakkekamp(hvilke våpen), tanks osv.) En veldig alround player, men skal det være en ting må det bli fly - PSN ID Ertsaas - Alder 23 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har invitert de nye medlemmene. Vi fyrer i gang med nye tryouts på tirsdag kl 19.00 igjen. Vil du være så legg igjen en søknad her så jeg får sett info om deg før vi spiller Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 - Hvor mye du ser for deg og spille. Spiller endel, er litt variabelt pga jobb. Er bortreist fra tid til annen, så kan ikke alltid spille - Headset eller ikke. Har ikke, skal muligens kjøpe, kommer litt an på. - Hva du spiller best med. (fly, bakkekamp(hvilke våpen), tanks osv.) Er veldig glad i og kjøre tanks, tror det er det jeg kan best. - PSN ID TurboLeon - Alder 23 Lenke til kommentar
Burns Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hallo.. Jeg kunne godt tenkt meg og være med i en klan også. Litt opp og ned på hvor mye jeg spiller. det kan gå dager mellom hver gang jeg spiller, men så kan jeg fort spille 7-8 timer om dagen når jeg først har fri og setter meg ned. Har ikke headsett enda, men det kommer. Har bare ikke funnet noe jeg liker enda. Spiller nok best som bakkemannskap. Og da helst i slike rakett tårn. Er 30 år og still going strong.. hehe.. Hvis det hadde vært mulig å joine en klan hadde det vært gøy.. Min id er : Robban1414 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det blir gaming om en time fra nå av(kl. 7). De som vil trye out for klanen joiner gamer.no serveren med passord gamer. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ingen møtte opp denne gangen, litt forståelig siden jeg har vært dårlig til og informere dere om tidspunkt og sånn. Men vi kjører en ny try-out-match på førstkommende torsdag. Skal du joine så legg igjen en "søknad" her med info som alle de andre har gjort. Minner også om at vi trenger en assisterende klanleder. Søknad om dette sendes til meg over PM hvor du forteller hvorfor du burde bli klanleder. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 For de som vil spille litt i kveld så er det mulighet for å joine inn på en helnorsk spillekveld! Arrangert og hostet av VWG. Fått med meg noen fra Frozen Retribution, samt www.ps3forum.no. Jeg kan jo som sagt hoste opp til 16 spillere og vi regner med å fylle servern Servern vil hete "VikingsWithGuns" og passord er "vwg" Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når er det denne spillkvelden starter? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 20:00, glemte visst å legge det til.. Beklager jeg hadde litt hastverk med å stikke ut skjønner du Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 helt ok det . menne er serveren oppe eller? finner ikke Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den var oppe helt til nå. Var skikkelig trykk og oppimot full server på begynnelsen. så måtte noen stikke pga klankamp og da ble vi ikke så mange etterhvert. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm. Fant ikke noe Vikingwithguns server jeg. kanskje min lille ps3 som streiket litt. kikket til 20:30 men fant ikke noe.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så den når eg skulle spille men hadde ikke fått med meg denne posten før nå. Skal dere forsatt kjøre den serveren da? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Ok jeg er litt forvirret, åssen kan jeg ha klart og bli 2nd Sergeant på 3 timer totalt spilling? Jeg bare undrer, synes det var litt fort :S EDIT: Skal på LAN neste uke, så kan nok ikke få spillt da Endret 4. oktober 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det virker som det rett og slett er litt laber interesse for dette. Jeg har dårlig tid for tida til og fyre opp denne klanen, så jeg trekker meg. Får moderator til å stenge denne tråden, men hvis du er interessert i og drive videre så ta kontakt med meg så skal jeg ordne det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tråden stenges etter trådstarters ønskje. Er det ønskeleg å opne dei igjen er det bare å ta kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg