Nimrad Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Den forrige tråden tok litt av og ble veldig rotete, derfor lager jeg denne på nytt. Info om klanen Vi kommer til og bli en warhawk-klan som satser på og få creds blant andre klaner. Vi kommer til og benytte oss av klansystemet til ConsoleGaming.eu og vi tar klankamper, ladders og turneringer gjennom consolegaming.eu. Vår klanside på consolegaming Hvem kan bli medlem Medlemmene må være villige til å satse og stille opp på klankamper og treningskamper. Samtidig krever vi selvfølgelig et visst nivå når det gjelder spillforståelse og skills generelt. Hva gjør du for og bli medlem Legg inn en søknad her med litt info om deg: - Hvor mye du ser for deg og spille. - Headset eller ikke. - Hva du spiller best med. (fly, bakkekamp(hvilke våpen), tanks osv.) - PSN ID - Alder - Eventuell annen info. Vi kommer tilbake med tidspunkt om try-outs. Den første blir i kveld klokka 19.00. Har du mulighet til og være med og hoste server så send meg en PM. Ellers så trenger jeg også en assisterende klanleder. Hvis dette høres interessant ut så kan du sende meg en PM der du forteller hvorfor DU passer til denne jobben og så skal jeg vurdere søknaden. Har dere noen spørsmål så må dere bare spørre her, men hold dere saklige. Jeg ser helst at tråden ikke sklir så ut og får massevis av poster som bare blir tungvint og lese gjennom. Endret 25. september 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ettersom jeg er syk så kommer jeg ikke til å spille klankampen som VWG skulle ha i dag, derfor kan jeg stille med en unranked dedicated server som kan stå og kjøre. Kan hoste opp til 16 spillere. Maps bestemmer Nimrad og det blir nok en del blandet.. Lykke til med tryouten, kanskje jeg ser litt på hvis det er mulig.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Da kjører vi i gang med try-outs om 20 minutt. Fortsatt mulig og melde seg på, bare og legge igjen en post her og joine serveren som blir satt opp. Navnet på serveren er Gamer.no, kommer til og spille Island Outpost og Archipelago, max 8 spillere og skifte mellom DM, TDM og CTF. Passordet til serveren er gamer Lenke til kommentar
sebek Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 tja, kanskje man skulle hoppe inn ^ Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ser du er inne Sebek, men Nimrad kommer ikke inn Han står og banker på døren i et sett nå Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Jeg lager en server jeg siden jeg ikke kom meg inn på den andre. Dere får joine den, samme oppsett sånn ca. Lenke til kommentar
sebek Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ser du er inne Sebek, men Nimrad kommer ikke inn Han står og banker på døren i et sett nå 9573573[/snapback] der ble servern borte.. venter litt og ser om den kommer opp igjen jeg ^ Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Fikk beskjed om å stenge servern *EDIT: Ops søren denne tråden skulle jo ikke skli ut, beklager innlegget mitt.. Lykke til tryoutsen Endret 25. september 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Serveren er nå oppe endelig. Typisk at alt skulle skjære seg her. Plutselig virka ikke lyden ++, men nå er vi i gang! Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Serveren er nå oppe endelig.Typisk at alt skulle skjære seg her. Plutselig virka ikke lyden ++, men nå er vi i gang! 9573703[/snapback] Får bare beskjed om at gamet er fult... Lenke til kommentar
sebek Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Serveren er nå oppe endelig.Typisk at alt skulle skjære seg her. Plutselig virka ikke lyden ++, men nå er vi i gang! 9573703[/snapback] (skal slette alle postene mine i tråden etterpå) Ikke tilgjengelig: "rangeringen din er for høy til å delta i dette rangeringsbegernsede spillet" Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Var da svææært! Maks rangering skal være generalløytnant. Prøver igjen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 var da sykt og pwndandes jeg var idag da ?! Kanskje ikke, men ellers tar jeg noen kills en gang iblandt. Hørte dere meg bra på Singstar mikrofonen? Lenke til kommentar
sebek Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) EDIT: rydder bort alle mine tidligere poster EDITEDIT: hmz fant ikke noe slett post knapp ) Vet ikke om dere hørte meg men .. uansett: bare å legge til Sebek_ hvis det er interesse for mer warhawk-spilling senere. arti sjøh Endret 25. september 2007 av sebek Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vet ikke om dere hørte meg men .. uansett: bare å legge til Sebek_ hvis det er interesse for mer warhawk-spilling senere. arti sjøh 9574584[/snapback] Ah så du var trønderen.. Skulle ha svart, men har ikke mic...Men var gøy Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Da var vi ferdige for i dag. Sebek og ertsaas kan regge seg på den måten som er vist i førsteposten under "Hva gjør du for og bli medlem". Kimmag og du som kom midt i matchen tar vi kamp med senere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ferdig alt? jeg vill spille Ikke try out da, men bare game for fun. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Me too, amigos. Håper det var greit at jeg hoppa inn der på slutten, selv om jeg strengt tatt er medlem av en annen klan. Jeg vet ikke hvem det var som kom med flagget, helt til slutt der. Jeg prøvde IKKE å skyte deg med tanksen. Jeg drev minerydding i stor stil, bare. :!: Endret 25. september 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
sebek Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 bare nysgjerrig jeg, Mostingen, som i Mostadmarkingen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tharos hva med at du hoster en server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg