kdog Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei, kreative sjeler! Noen som har lyst å hjelpe meg med 3d-modell av en leilighet? Hadde vært genialt med løse møbler for å kunne planlegge innredning. Skulle likt å gjort det selv, men outsourcing til de som synes slikt er gøy er vel win-win? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva slags betaling er det snakk om? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Gjør som fattern. Tegn rommet i målestokken 1kvm=1kvcm på et ark. Tegn rommet i den målestokken på arket og lag figurer i samme størrelsesforhold og "lek deg". Ellers kan du bruke soms 2 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva slags betaling er det snakk om? 9570557[/snapback] Takknemlighet tenker jeg, følelsen av å ha hjulpet noen, m.m. Er ingenting gratis for tida eller? Hadde hjelpt til jeg om jeg hadde hatt hatt peiling på sånt Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Hva slags betaling er det snakk om? 9570557[/snapback] Takknemlighet tenker jeg, følelsen av å ha hjulpet noen, m.m. Er ingenting gratis for tida eller? Hadde hjelpt til jeg om jeg hadde hatt hatt peiling på sånt 9570580[/snapback] Riktig. Det var et "tilbud" til de som sitter og pusler med slikt uansett, som kunne fått en reell oppgave og i tillegg kunne hjelpe noen. Gidder man ikke gratis, er det fritt frem å la være. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er ingenting gratis for tida eller?Jo visst. Jeg skal ha noen dugnadstimer i kveld jeg. Forskjellen er jeg da vet hva og hvem jeg jobber for. Det var et "tilbud" til de som sitter og pusler med slikt uansettSå snilt av deg. Du kunne kanskje gi litt mer informasjon? Med den informasjonen du kom med i første post kan det gjerne være et kommersielt prosjekt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du har ikke en mer høyoppløslig bilde av dimensjoneringsbildet? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Det er dessverre hentet fra en pdf-fil. Skulle gjerne fått tak i de orginale plantegningene i stedet. medi8or: Ok, jeg forstår. Det er kun for morro skyld i tillegg til egen nytteverdi. Det er ikke noe jeg sparer eller tjener penger på. Det er min egen leilighet som er klar i mars, så jeg tenkte jeg kunne korte ned ventetiden litt tid med å tenke på innredning. Jeg har kanskje god nok tid til å sette meg inn i 3dsmax eller sketsj-up selv også. Edit: Fotografiene er fra en tilsvarende leilighet som jeg så på. Endret 25. september 2007 av kjerts Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Sketchup var ganske selvforklarende. Ganske morro prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå