Cursed Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg skjønner at filmen kanskje selger bedre når man får litt mer kjærlighet, bedre introdusering av arwen (da hun rir med frodo over vadestedet), men akkurat det irriterte meg. Og så hadde det vært kjekt å se noe til Tom Bombadil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hei,, fikk ringenes herre, ringenes brorskap til jul.. Den utvidede versjonen... de sier at det er lagt til extra sener som utgjør 30 extra.. jeg har sett filmen et par ganger... Men finner ikke ut av hva som er Extra.. finner ingen ekstra scener.. vet Du om noen scener??? takk--- Man kan jo rett og slett ikke unngå og se de nye scenene Du skal være ganske blind for å ikek få med deg de ja Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Får man ikke et valg mellom kinoversjonen og den utvidede versjonen da? En stund siden jeg så den sist, så jeg husker ikke. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Får man ikke et valg mellom kinoversjonen og den utvidede versjonen da? En stund siden jeg så den sist, så jeg husker ikke. Nei.. Det er KUN extended filmen som er i extended utgaven. Skal du ha kinoversjonen og, må du kjøpe den vanlige DVDen og... Men er man fan, så må man ha alt Har forresten hørt at det blir samme extended opplegget med "Two Towers" Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jaja, der ser du. Stemmer det angående TT, det blir en liknende utgivelse av en, med 30 minutter ekstra. "You fans of The Lord of the Rings: The Two Towers will be happy to know that, even now, director Peter Jackson is working to complete the extended edition of the film for the as-yet-unannounced November 2003 4-disc DVD release. Look for about another 30 minutes of new footage to be added back into the film. The theatrical 2-disc DVD edition will likely appear in August." Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 men å skifte cd midt i filmen, er nederlag ((( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå