Melvin Snerken Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Heisann! Noen som veit om ei norsk side som en kan designe egne t-skjorter på? Helst kvalitet. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=145527 tror den e norsk. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Oppsettet er vel på norsk, men du bestiller ifra Midt-Europa et sted. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Ingen som veit om en norsk tskjortte butikk? Som man kan mekke sin egen? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Den butikken sender til Norge, og det eneste som må betales ekstra er moms hvis det koster mer enn 200 kroner. Prisene er jo også veldig gode, frakta er ikke ille og i alle fall er genseren min av veldig god kvalitet. Bare husk å fortolle den selv. Kjipt å måtte betale 90 kr i fortollingsgebyr. Endret 26. september 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 hvordan fortoller jeg selv? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg tror Toll.no er stedet du skal se for å få vite det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 www.nfoto.no. De maser som faen på mail etterpå med tilbud. Men ellers er det utrolig rask levering og kun 99kr skjorta. Når jeg bestilte mine 5 hvertfall Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Ikke akkurat noe stort utvalg på www.nfoto.no.. men funker nok til det mindre kresne www.spreadshirt.net er nok den beste, du kan til og med få sko derifra! Men så er det også www.probat.no som har skikkelig mange bra og morsome t-skjorter! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå