Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST]Problemer med skjermen og Out of frequency


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et STORT problem, jeg skulle teste Vampire Blooline masquerate, og da kom Out of Frequency, jeg leste litt på et forum, lasta ned noe som het "ReForce" eller noe, som skulle refreshe mellom hz og slik, jeg restarta PC-en så det liksom skulle funke, men nå, kommer jeg ikke INN på PC-en, jeg kan slå på, men når den kommer til velkomst menyen så kommer det out of frequency, og alt er svart på skjermen. Dette skriver jeg fra Sikkerhetsmodus, kan noen være så snille og hjelpe meg? Tror jeg satt det på 250 hz eller noe, vet ikke hva jeg gjorde egentlig! ja det er stasjonær

 

EDIT: Åpne VGA modus på oppstarten og instaler og reset programmet, instalerte da skjermkortet igjen ;)

 

Takk alle sammen

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst.. start i sikkermodus, og slett det programmet du la inn..

Eller evt prøv å start det i sikkermodus og sett det til en anna hertz.

For du har satt det mye høyere enn skjermen din orker.. og derfor går det dårlig.

Du burde prøve på rundt 50-60 hertz til å begynne med.. så kan du heller jobbe deg opp ifra det.

Og om du har LCD skjerm, så mener jeg å huske at hertzen ikke har noe å si.. å da kan du vel egentlig bare kjøre den på 50-60hertz.

Jeg har en LCD skjerm, og denne kjører på 60hertz og har ikke noe problemer med det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...