Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hei! Jeg har et STORT problem, jeg skulle teste Vampire Blooline masquerate, og da kom Out of Frequency, jeg leste litt på et forum, lasta ned noe som het "ReForce" eller noe, som skulle refreshe mellom hz og slik, jeg restarta PC-en så det liksom skulle funke, men nå, kommer jeg ikke INN på PC-en, jeg kan slå på, men når den kommer til velkomst menyen så kommer det out of frequency, og alt er svart på skjermen. Dette skriver jeg fra Sikkerhetsmodus, kan noen være så snille og hjelpe meg? Tror jeg satt det på 250 hz eller noe, vet ikke hva jeg gjorde egentlig! ja det er stasjonær EDIT: Åpne VGA modus på oppstarten og instaler og reset programmet, instalerte da skjermkortet igjen Takk alle sammen Endret 25. september 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Prøvde og laste ned en driver fra Nvidia.com, hjalp heller ikke Please noen! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Først og fremst.. start i sikkermodus, og slett det programmet du la inn.. Eller evt prøv å start det i sikkermodus og sett det til en anna hertz. For du har satt det mye høyere enn skjermen din orker.. og derfor går det dårlig. Du burde prøve på rundt 50-60 hertz til å begynne med.. så kan du heller jobbe deg opp ifra det. Og om du har LCD skjerm, så mener jeg å huske at hertzen ikke har noe å si.. å da kan du vel egentlig bare kjøre den på 50-60hertz. Jeg har en LCD skjerm, og denne kjører på 60hertz og har ikke noe problemer med det ihvertfall Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Men i sikkerhets modus så kommer jeg ikke inn på Skjermkortet mitt, det er liksom ikke aktivert i sikkerhetsmodus! Er det noen andre måter?! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Slett det programmet du installerte.. Så restarter du og starter maskina vanlig.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har sletta det (ligger i papirkurven, brb kan prøve) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Sletta det fra kontrollpanel også? Slett alle skjermdriverene også. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Sletta det programmet det gikk ikke, jeg skal ta og slette skjermdrivere og ja :S Vel det var bare en .exe men skal se om jeg kan få sletta de skjermdriverne og... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Den krevde restart for og avinstalere fullført, men det fjernet seg fra Lista, ok hva nå? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Den krevde restart for og avinstalere fullført, men det fjernet seg fra Lista, ok hva nå? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Er du i sikkerhetsmodus eller standard nå? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) FAEN! jeg kan jo ikke bruke det intregrerte heller! Prøvde og lage ny bruker, gikk heller ikke! ÅÅÅ! jeg trenger hjelp Endret 25. september 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) LØSTE DET ! Åpne VGA MOdus på startup, og instaler skjerkort igjen og reset programmet så fiksa det seg TAKK FOR HJELP ALLE SAMMEN Endret 25. september 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå