bchristian Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 @£$#¤%&€!!! Fikk nettopp alle delene til min flotte nye turbodatamaskin, med en flunkende ny 120GB Seagate Barracuda V, og satte i gang med å installere XP... Midt under installasjonen hørte jeg plutselig "katchotcho-katchotcho-katchotcho-kaskraaapskraaap"... lyden av min nemesis... Kjørte SeaTools etterpå, og joda - defekt disk, feilkode 0x12. Den var da for ****** helt ny! I tillegg den femte disken som ryker på akkurat denne måten. Og nå må jeg vente i ytterligere to uker på erstatning... Har nå sendt retursøknad til Komplett. Hva er sjansene for å få innvilget den? Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Tipper sjansene dine er ganske store. Har ikke akkurat gjort som du beskrev da, sende tilbake til Komplett, men har sendt 2 disker til IBM i Nederland og fått nye tilbake. Har enda en IBM disk som er på vei til Nederland nå. Så hvis du ikke får posistivt svar fra Komplett, så prøv å sende diskene direkte til Seagate. Da tipper jeg det ordner seg. Må sannsynligvis fylle ut Return material authorization (RMA) på sidene til Seagate først, men det skulle vel gå bra. Lykke til C0cheeze Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Klart du skal ha positivt svar hos Komplett! Har returnert flere ting, jeg, og fått erstatningsvarer. Du har handlet hos komplett, og ikke hos noe annet firma. Dermed skal Komplett ordne opp for deg. pass på at du følger Kompletts rutiner med returnummer osv, så går det sikkert greit. Det tar litt tid, da Lenke til kommentar
bchristian Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Wohoo! Komplett har nettopp sendt meg en ny disk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå