Naranek Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har ikke lest resten av tråden, så tester kun meg selv nå. Hva med å bare gjette hva du tror er svaret, og så lese tråden for å finne ut om du har rett? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Selvfølgelig kunne jeg det, forsåvidt var mitt innlegg like nyttig som ditt ... Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Siden du først ypper: Ditt hadde ingen nytte siden det var fullstendig redundant. Håpet var at mitt skulle ha den nytten at det fikk folk til å slutte å komme med unyttige innlegg. Om du vil forsette å komme med unyttige innlegg for å forsøke å bevise at jeg tar feil kan jeg selvsagt ikke hindre deg i det, men jeg tviler på at vil få innleggene dine til å se mer fornuftige ut. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hadde du tenkt gjennom to ganger før du skulle fortelle meg hva som er et nyttig innlegg og et ikke nyttig innlegg, hadde det kanskje slått deg at jeg faktisk deltok i emnet, om ikke annet. Kanskje fordi jeg hadde håpet på respons, i den form at noen hadde svart - for eks. "Ja, det er korrekt, fordi ...". Å leke politi ved å komme med kommentarer som "det var et unyttig innlegg" er helt unødvendig, da rapporterer du heller innlegget til en moderator. Eller, du kunne sendt meg en PM, og sagt det direkte til meg - da hadde jeg mest sannsynlig redigert det noe, slik at min "hensikt "var tydeligere. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Målet var å ta litt hardt i, sånn at andre skal tenke at de ikke skal drite seg ut på samme måte ved å blåse i å lese en tråd som ikke var en side en gang, og heller svare akkurat det samme som har vært svart flere ganger før. En PM ville i beste fall påvirke bare deg, selv om også det ser ut til å være vanskelig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Greit nok, innlegget mitt bidro ikke til tråden, jeg skjønner jo det, men det er ikke noe verre en de andre som har gjort akkurat det samme. Blir derfor litt provosert når du skal peke med fingeren, med et minst lite nyttig innlegg selv, og tror det hjelper. En PM ville i beste fall påvirke bare deg, selv om også det ser ut til å være vanskelig. Javel ja, tro hva du vil - blir bare for teit å si noe mer. Tegner strek der for min del, off-topic toget er nå av skinnene, inn i skogen og krasjer snart med en elg. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Håper ikke Ekko har noe imot at jeg poster et skilt jeg lurer på her, siden det allerede er en tråd som denne. Dette skiltet står i et kryss, hvor veien går til høyre, venstre og rett frem. Har jeg tolket dette riktig hvis jeg tror det betyr at påbudt å kjøre rett fram eller til høyre, med mindre du er en bil, da kan du kjøre til venstre? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Yupp, sier meg enig i den - så det vil vel si at lastebiler/busser ol. må kjøre rett fram eller ta til høyre. Personbiler kan tolke det som et vanlig kryss. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Det går helt fint, tror mitt tema er utdebatert. Men skiltet ditt var fint. Jeg leser det likt som deg, men det gir jo ingen mening. Som oftest er det nettopp bilene som ikke har lov til ting. Har du sett noe på hvordan folk praktiserer det? Er det noen som kan ha lyst til å svinge til venstre? Man er jo veldig sjeldent plaget med at busser kjører steder de ikke har lov til å kjøre. Ingen mulighet for at dersom en buss svinger til venstre her så vil den kjøre seg inn i en situasjon den ikke kommer ut av pga bredde/svingradius eller lignende? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ingen mulighet for at dersom en buss svinger til venstre her så vil den kjøre seg inn i en situasjon den ikke kommer ut av pga bredde/svingradius eller lignende? Enten det, ellers så er gaten for small, dårlig vei som ikke tåler vekt, osv - kan egentlig være mye rart, så hadde vært fint å vite litt mer om forholdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå