Stream Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 På søndagen mistet vi adsl-linjen hjemme. DSL-lampen på Zyxel-modemet har sluttet å lyse og linjen er altså død (har også prøvd med annet modem, annen splitter og uten splitter). Ringte support i går tidlig og hun jeg snakket med mente at hun fikk kontakt med modemet mitt, og påstod også at kontakten fortsatt var der etter at jeg nappet ut strømtilførselen til modemet. Men uansett - hun noterte ned tingene og skulle sende feilmelding til teknisk avdeling. Er det noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar å få rettet feil på linjen? Håpet at dette skulle fikses i går, men ingenting har skjedd enn så lenge. Har Ventelo som leverandør, og har aldri hatt noe trøbbel tidligere (ei heller når de het Bluecom). Vært kunde der i 6-7 år. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Og der var linjen fikset. Tok bare litt over et døgn fra jeg meldte i fra da - men det føltes nesten som en evighet i og med at linjen forsvant tidlig på søndag, hehe. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 For å besvare spørsmålet ditt, så er standard feilretting på en linje 1-3 virkedager. I og med at kundebehandler ikke mistet link, altå kontakt med modemet ditt, etter at du koblet vekk strømmen, var antageligvis feilårsaken "Feilkobling i sentralen". Dersom "Teknisk Avdeling" også har kommet til samme konklusjon like kjapt som meg, så har de feilmeldt til JARA med engang, og rettetiden blir da neste virkedag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå