Gå til innhold

Hercules over Gardermoen


kilosharr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok bildet av en oppvisning som Hercules gjorde på Gradermoen tidligere her.

Er vel ikke så mye annet å si enn at flyet nesten blir borte, burde brukt mye større brennvidde og/eller croppet originalen grundig...

 

Ser ikke hva du har brukt her, men virker som du har brukt kit-zoomen - og den blir rett og slett ikke lang nok...

Lenke til kommentar

Skyen var jo genial! Flyet er helt unødvendig. Bort med det, og en anelse tettere utsnitt. Da blir det også mer mystisk, for dem av oss som ikke kjenner til sånt, hvordan den skyen kunne bli til. Nesten platecover-materiale.

 

Men jeg får en anelse av at bildet er 1:1, sånn at det da blir ganske smått?

Lenke til kommentar
Tok bildet av en oppvisning som Hercules gjorde på Gradermoen tidligere her.

Er vel ikke så mye annet å si enn at flyet nesten blir borte, burde brukt mye større brennvidde og/eller croppet originalen grundig...

 

Ser ikke hva du har brukt her, men virker som du har brukt kit-zoomen - og den blir rett og slett ikke lang nok...

9569086[/snapback]

 

Dette er tatt med IXUS 700 og hvis dere må lete for å se flyet, da har dere ett problem!

Endret av kilosharr
Lenke til kommentar
Min første tanke var "Eh, tuller du?"

 

Det jeg ser bilde av er et liten svart prikk oppe på himmelen og med en spesiell "røyk/skyformasjon" et godt stykke bak.

 

Med en nærmere utsnitt kunne det ha vært greit, men slik det fremstår nå er det bare tull.

9570391[/snapback]

 

Hvis du klarer å klikke på bildet så ser du vel en C130

Lenke til kommentar
Hercules? Tenker du på det bitte lille flyet eller formasjonen et stykke bak. Den formasjonnen var stilig. Mye flyet er alt for langt unna til at dette blir bra.

9573845[/snapback]

 

Hvis jeg legger godviljen til,så kan jeg kanskje se et fly .....ellers ser jeg bare skyer på himmelen.... :hmm:

9575165[/snapback]

Ha, klikker du på bildet åpner det seg i nytt vindu, men ellers har de tilbud hos Sødtvedt opptik :tease:
Lenke til kommentar
Hercules? Tenker du på det bitte lille flyet eller formasjonen et stykke bak. Den formasjonnen var stilig. Mye flyet er alt for langt unna til at dette blir bra.

9573845[/snapback]

 

Hvis jeg legger godviljen til,så kan jeg kanskje se et fly .....ellers ser jeg bare skyer på himmelen.... :hmm:

9575165[/snapback]

Ha, klikker du på bildet åpner det seg i nytt vindu, men ellers har de tilbud hos Sødtvedt opptik :tease:

9577933[/snapback]

 

Jeg forstørret bildet 1000% (tusen), men da ble flyet bare en eneste stor grøtklump :) Hvorfor har du ikke zoomet litt nærmere?

Lenke til kommentar
Hercules? Tenker du på det bitte lille flyet eller formasjonen et stykke bak. Den formasjonnen var stilig. Mye flyet er alt for langt unna til at dette blir bra.

9573845[/snapback]

 

Hvis jeg legger godviljen til,så kan jeg kanskje se et fly .....ellers ser jeg bare skyer på himmelen.... :hmm:

9575165[/snapback]

Ha, klikker du på bildet åpner det seg i nytt vindu, men ellers har de tilbud hos Sødtvedt opptik :tease:

9577933[/snapback]

 

Jeg forstørret bildet 1000% (tusen), men da ble flyet bare en eneste stor grøtklump :) Hvorfor har du ikke zoomet litt nærmere?

9577964[/snapback]

 

 

Tok ikke sjansen på det da dette gikk forholdsvis raskt for seg. Jeg skjønner hvorfor Dere ikke klarer å se dette flyet? Trenger da bare å klikke en gang på bildet så kan man se at dette er en C130

Endret av kilosharr
Lenke til kommentar
Hercules? Tenker du på det bitte lille flyet eller formasjonen et stykke bak. Den formasjonnen var stilig. Mye flyet er alt for langt unna til at dette blir bra.

9573845[/snapback]

 

Hvis jeg legger godviljen til,så kan jeg kanskje se et fly .....ellers ser jeg bare skyer på himmelen.... :hmm:

9575165[/snapback]

Ha, klikker du på bildet åpner det seg i nytt vindu, men ellers har de tilbud hos Sødtvedt opptik :tease:

9577933[/snapback]

 

Jeg forstørret bildet 1000% (tusen), men da ble flyet bare en eneste stor grøtklump :) Hvorfor har du ikke zoomet litt nærmere?

9577964[/snapback]

 

 

Tok ikke sjansen på det da dette gikk forholdsvis raskt for seg. Jeg skjønner hvorfor Dere ikke klarer å se dette flyet? Trenger da bare å klikke en gang på bildet så kan man se at dette er en C130

9578007[/snapback]

 

 

Det er ikke B52 bombefly da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...