hitokiri Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nokia har lansert et program som sorterer meldingene dine for deg. Les mer Lenke til kommentar
poe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Denne måten å skrive SMS på er for øvrig ingen nyhet i seg selv. Nokia introduserte en slik chat-funksjon allerede på Nokia 3330 rett etter årtusenskiftet. Siden den gang har metoden blitt kopiert av små og store mobilprodusenter.Les mer 9568647[/snapback] Når kom Ericsson med denne funksjonen? Mener å huske at de har hatt denne, til dels unyttige, funksjonen i en årrekke nå. Men klarer ikke huske hvilken telefon som var den første fra dem med chat-funksjon. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Denne måten å skrive SMS på er for øvrig ingen nyhet i seg selv. Nokia introduserte en slik chat-funksjon allerede på Nokia 3330 rett etter årtusenskiftet. Siden den gang har metoden blitt kopiert av små og store mobilprodusenter.Les mer 9568647[/snapback] Når kom Ericsson med denne funksjonen? Mener å huske at de har hatt denne, til dels unyttige, funksjonen i en årrekke nå. Men klarer ikke huske hvilken telefon som var den første fra dem med chat-funksjon. 9569087[/snapback] Stemmer det! Der sa du faktisk noe.. Men hvilke Ericsson modeller som hadde dette husker jeg ikke.. Husker bare det ikke var så populært.. hehe Lenke til kommentar
poe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Denne måten å skrive SMS på er for øvrig ingen nyhet i seg selv. Nokia introduserte en slik chat-funksjon allerede på Nokia 3330 rett etter årtusenskiftet. Siden den gang har metoden blitt kopiert av små og store mobilprodusenter.Les mer 9568647[/snapback] Når kom Ericsson med denne funksjonen? Mener å huske at de har hatt denne, til dels unyttige, funksjonen i en årrekke nå. Men klarer ikke huske hvilken telefon som var den første fra dem med chat-funksjon. 9569087[/snapback] Stemmer det! Der sa du faktisk noe.. Men hvilke Ericsson modeller som hadde dette husker jeg ikke.. Husker bare det ikke var så populært.. hehe 9569709[/snapback] Huske faktisk at jeg prøvde det ut mot en Nokia 3330, og det fungerte, men helt unyttig spør du meg... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Dette skal altså vise sms'ene fram og tilbake ala en chatlog som MSN eller GTalk? Det er i så fall en funksjon jeg godt kunne tenke meg. Noen sjangs for å få til noe sånt på 6300? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg