ivemaole Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei. jeg skal starte med proteinpulveret optimum nutrition som et supplement til kostholdet mitt, da jeg har problemer med å få i meg nok proteiner. Men det jeg egentlig lurer på er: hvor mye pulver skal jeg ha i hver shake, og hvor mange shaker om dagen? Trener hardt mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Veier forøvrig 80 kg. regner med at det har noe å si. takker for alle konstruktive svar Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vel... Du sier at du ikke får i deg nok gjennom vanlig mat. Hvilket vil si at den delen du ikke klarer å spise, tar du som tilskudd. En grei størrelse på shaken kan f.eks være 50g. Det ser du selv. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hei. jeg skal starte med proteinpulveret optimum nutrition som et supplement til kostholdet mitt, da jeg har problemer med å få i meg nok proteiner. Men det jeg egentlig lurer på er: hvor mye pulver skal jeg ha i hver shake, og hvor mange shaker om dagen? Trener hardt mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Veier forøvrig 80 kg. regner med at det har noe å si. takker for alle konstruktive svar 9568591[/snapback] Prøv å få i deg mellom 140 - 170 gram proteiner hver dag Det er bevist at en shake 1 time før trening er bra, og rett etter. (skal finne kilder etterpå, sitter på skolen) Prøv også å få i deg dobbelt så mye karbohydrater som protein etter trening, så tar du 50gram protein så få i deg 100gram karbohydrater (gjelder etter trening) Endret 25. september 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå