harald25 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen som kan anbefale noe bra her? Det viktigste er at det er relativt stillegående da jeg har nok støy fra PC-en fra før. Har 2 vanlige S-ATAdisker og får snart en raptor. Har sett det er noen kjøleanordninger man monterer på en og en harddisk, mens andre er "kabinetter" kun for hardiskene. Jeg har ingen peiling på hva som er bra og ikke, så fint om noen kunne gittmeg noe tips Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jeg har fått testet ut en Cooler Master 4-in-3 med bra resultat. Jeg har riktignok ike fått skrudd den inn i et kabinett ennå, så støydempinga kan jeg ikke kommentere med sikkerhet. Det er i alle fall 8 myke gummiknotter som står mellom denne og kabinettet, så jeg vil tro det meste av støyen som ellers ville ha forplantet seg til kabinettet vile ha druknet [edit] Kabinettet må passe. Dette er nevnt helt nederst i siden jeg lenket til. Endret 25. september 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 den passer ikke i mit kabinett. jeg har en hurtig mekanisme der. noen andre forslag men kan gå for? Lenke til kommentar
harald25 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 den passer ikke i mit kabinett. jeg har en hurtig mekanisme der. noen andre forslag men kan gå for? 9568708[/snapback] Har også no sånn hurtiggreieer. Men det går jo kanskje ann å modde litt så man får plass alikevel Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 CMstacker har hurtigmekanisme ja.. Man kan også somregel skru fast, som alternativ til hurtigmekanismen. Jeg har CMStacker med 3 slike diskskuffer i, en 12cm vifte i vher.. diskene er KALDE!! :-) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hva kan jeg bruke i mitt Cooler Master Cavalier 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå