El Matador Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Heisann, Er på jakt etter ett kosttilskudd med fettforbrennene virkning. Kan egentlig ingenting om kosttilskudd og den slags, men er fullstendig klar over at tilskuddet ikke har effekt om man ikke trener/er i aktivitet. Trener 2-3 ganger i uka (sykling), men jobber mye utenom. Jobber i en stor butikk, med mye tunge løft. Så blir mye frem og tilbake, opp og ned. Full fart i 4-5 timer, 3-4 ganger i uka. Men føler meg ofte trett og sliten på skolen, derfor jakter jeg egentlig på ett kosttilskudd, som både gir litt mer energi, samt at det er fettforbrennene. Så, hva vil dere anbefale til en gutt på 17 år? Har lest litt, og tror jeg burde holde meg borte fra kosttilskudd tilsatt efedrin, da jeg faktisk må klare å holde meg fast på skolebenken om dagene også Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Mener å ha lest at grønn te og chilli skal hjelpe på forbrenningen, men jeg tror neppe noen av de to er noen slags mirakelkur egentlig. Lureste på lang sikt er vel egentlig helst å se litt på kostholdet generelt og gjøre det litt sunnere, da kommer energien av seg selv. Kutt ut sukker f.eks. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Gjør på med amfetamin, så skal du se kiloene raser nedover. Nei, jeg er ikke helt sikker men denne artikkelen kom jeg over en dag. Du kan jo lese og se om du vil prøve. http://www.iform.no/pub/art.php?id=961 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Mener å ha lest at grønn te og chilli skal hjelpe på forbrenningen, men jeg tror neppe noen av de to er noen slags mirakelkur egentlig. Lureste på lang sikt er vel egentlig helst å se litt på kostholdet generelt og gjøre det litt sunnere, da kommer energien av seg selv. Kutt ut sukker f.eks. 9568514[/snapback] Har også hørt at grønn te skal være bra, og det finnes jo uttallige kosttilskudd som inneholder grønn te, men hvilket er egentlig mest effektivt/å anbefale? Gjør så godt jeg kan med kostholdet, spiser havregryn til frokost, som regel salat til lunsj og jobb-middag. Spiser generelt lite godteri, men unner meg selv litt i helgene. Drikker enten vann, eller sukkerfri brus, spiser heller ikke chips. Selvfølgelig vet jeg at det ikke finnes noen mirakelkur. Er egentlig bare på jakt etter ett kosttilskudd som gir ett lite "push" fremover, både med tanke på forbrenning og energi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå