Senitel Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hei.. har nettop kjøpt meg ny maskin.. det er en hp. med 2,53ghz 512mb ddr ram. 120gb hd Gf4 4600ti..++ i begynnelsen funket den Fett.. men nå, spesielt de 2 siste dagene har den oppført seg rimelig tilbakestående.. den er lixom 1/5 av speeden den var før. Litt vanskelig og forklare.. men det virker som om at det er et SVÆÆÆRT bakrunnsprogramm som bruker opp" all ytelsen.. Hva kan dette være? Og hva kan jeg gjøre? har telenor linje som kjører på 704km/t og internetten er oxo drit treig.. har ikke lasta ned noe spec.. imers var vel det siste jeg lasta ned (fidelingsprogg) Takker for svar... særiøse svar takk Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 CPU load 100%. Noen tips? Tipper det er Imesh som har skylda. Følger med mye dritt der. Trykk ctrl-alt-del og sjekk under prosesser hva som bruker mye av CPU. Det er vel ikke tilfeldigvis winnet.exe? Hvis dette er tilfelle, bør du lese den overnevnte tråden! Lykke til! Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hei trykk start /kjør skriv : msconfig gå til oppstart da vil du se hvilke programmer som kjører der,hvis du har messenger så kan du legge deg til i lista mi så kan jeg hjelpe deg via fjernhjelp hvis det trengs :wink: Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 wowowowowowo!!! jeg elsker deg!!! takk havegg når jeg avslutta winnet.exe, da gikk maskina mi fra 100% cpu til 2%!!!! ahh--.-- funker som et skudd nå!!! EVIG TAKKNEMLIG!!! ahh... ohh...! takk takk suss!! vet du om noen andre uønskede tillegs programmer som følger med homers (imersh) F@ens IMERS H0re dritt kukk Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 logg deg på da Trubadix eller no Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kan ikke svare på det (ovenstående spørsmål)... må nok vente på trubadurix eller non andre... MEN: vær alltid oppmerksom på hvilke progs som går i bakgrunnen! alt som ikke ser normalt ut, og du ikke har kunnskapt om/vet hva er, burde du sjekke ut.... Vetke om Gator GAIN dritten kommer med iMesh... men den er nesten som et virus... ("replicates itself").. lol Mvh, joachim Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har telenor linje som kjører på 704km/t eh...det heter 704 Kbps. Man måler ikke hastigheten på linjen i km/t Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 jøregen....dah... prøver bare å få litt humor ut av en kjinken situasjon.. vennen.. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 wowowowowowo!!! jeg elsker deg!!! takk havegg :oops: Hehe.. bare hyggelig å kunne hjelpe. Det er mange programmer som legger inn uønsket smårusk som kjører i bakgrunnen. Mye av dette kan fjernes med Ad-aware. Mer lesestoff fås i søkefunksjonen.. Btw, det finnes mange av disse fildelingsprogrammene. Flere av dem inneholder spyware. Les tråden under og bli vis; Hvliken fildelingstjeneste bruker du?? Btw#2, jeg har ADSL som ruller av gårde med over 400 km/t..! Det holder foreløpig.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 jøregen....dah... prøver bare å få litt humor ut av en kjinken situasjon.. vennen.. hehe..men du skjønner det at jeg er litt "teit" så jeg skjønte ikke at du kødda Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Btw#2, jeg har ADSL som ruller av gårde med over 400 km/t..! Det holder foreløpig.. btw#3: Strengt talt går vel signalene i samme hastighet uansett oppkoblingshastighet hos telenor. De går vel nesten i lysets hastighet som er rundt 300.000 km/s, sist jeg sjekket. edit: Lysets hastighet i vakuum er mer nøyaktig 299.792.458 m/s, faktisk 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå