Pricks Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Psykisk ubalanse, haha, hvor får du det ifra? Istedenfor å stille spørsmålet han fikk lov til å stille begynte han å rante om ville konspirasjonsteorier. Det tyder på et sykt sinn. Snakker raskere og høyere, wow så skummelt. Skummelt? Hvem snakker om skummelt? Han ignorerte gjentatte oppfordringer om å komme til poenget, men fortsatte i stedet å rante. Han skjønte vel at politiet ville ha ham ut da hu feite bulldoggen med gangsigns fløy på ham. Ikke verst. Plukk ut et par bilder og lat som de forteller hele historien! Da holdt han begge hendene opp over hodet og viste helt klart at han ikke motsatte seg noe som helst. Hvorfor forlot han ikke lokalet da han ble bedt om det? Hvorfor prøvde han å stikke av da de prøvde å eskortere ham ut? Igjen "glemmer" du fakta som viser at din fremstilling er feil. Han var ikke i ferd med å bli eskortert ut før Kerrys bikkjer skjønte at spørmålet kunne utvikle seg til å bli ubehagelig. De var ikke "Kerrys bikkjer", men skolepoliti. Han hadde allerede laget bråk da Kerry sa at han skulle få stille spørsmålet sitt. Men jeg skjønner jo at du er mest opptatt av å fremstille dette på en venstrevridd måte. Nedenfor kan du lese om ditt Utopia, politistat ahoy! Hva er mitt Utopia? Jeg påpeker bare at din beskrivelse av hendelsen er grovt misvisende. Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ok herzeleid, jeg er tilbakestående. ballemann=kødd. Istedenfor å stille spørsmålet han fikk lov til å stille Hvem bestemmer hvilke spørsmål han får lov til å stille? begynte han å rante om ville konspirasjonsteorier. "ville konspirasjonsteorier" fra BBC journalisten Greg Palast? Igjen avfeier du det du ikke er enig i som konspirasjonsteorier. Skummelt? Hvem snakker om skummelt? Han ignorerte gjentatte oppfordringer om å komme til poenget, men fortsatte i stedet å rante. Du syns åpenbart ytringsfrihet er skummelt. Ikke verst. Plukk ut et par bilder og lat som de forteller hele historien! Igjen, argumentér helt uten kilder og underbygninger Hvorfor forlot han ikke lokalet da han ble bedt om det? Hvorfor prøvde han å stikke av da de prøvde å eskortere ham ut? Igjen "glemmer" du fakta som viser at din fremstilling er feil. Han forlot ikke lokalet for han ville gjøre seg ferdig med spørsmålet regner jeg med? Han trodde vel han hadde ytringsfrihet da? Hvorfor må jeg forklare deg sånt? Når prøvde han å stikke av? Hva viser at jeg har feil? bildene som jeg la ved? Han hadde allerede laget bråk da Kerry sa at han skulle få stille spørsmålet sitt. Hvilket bråk? Men jeg skjønner jo at du er mest opptatt av å fremstille dette på en venstrevridd måte. Dette handler ikke om høyre-venstre. Hva er mitt Utopia? Det virker som du vil ha væpnet politi overalt, innskrenkede rettigheter, bort med habeas corpus etc. Jeg påpeker bare at din beskrivelse av hendelsen er grovt misvisende. det hjelper ikke når argumentasjonen din er tom. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hvem bestemmer hvilke spørsmål han får lov til å stille? Ingen, men han stilte ikke spørsmål. I stedet rantet han i vei. "ville konspirasjonsteorier" fra BBC journalisten Greg Palast? Hva babler du om? Igjen avfeier du det du ikke er enig i som konspirasjonsteorier. Nei, jeg avfeier konspirasjonsteorier som konspirasjonsteorier. Du syns åpenbart ytringsfrihet er skummelt. Nei, og denne saken har ingen verdens ting med ytringsfrihet å gjøre. Han forlot ikke lokalet for han ville gjøre seg ferdig med spørsmålet regner jeg med? Spørsmålet? Han rantet i vei og ignorerte gjentatte oppfordringer om å komme til poenget. Han trodde vel han hadde ytringsfrihet da? Dette har ikke noe med ytringsfrihet å gjøre. Ytringsfrihet handler om friheten til å ytre sine meninger, men ikke om "friheten" til å ødelegge andres møter med psykotisk babbel. Når prøvde han å stikke av? Da han ble forsøkt eksortert ut av salen. Hva viser at jeg har feil? Videoene fra hendelsen. Se f.eks. denne: http://youtube.com/watch?v=QZsou7TBJ84 Hvilket bråk? Bråket som gjorde at han hadde et haleheng av politifolk etter seg da han kom inn i salen.Hva pokker er galt med quotingen nå da? "Det virker som du vil ha væpnet politi overalt, innskrenkede rettigheter, bort med habeas corpus etc." Jøss, og alt dette konkluderer du med fordi jeg jeg mener at ytringsfrihet ikke handler om friheten til å sabotere andres møter? Skal si dere har god fantasi på venstresiden. "det hjelper ikke når argumentasjonen din er tom." Argumentasjonen min er basert på de faktiske forhold. Endret 10. oktober 2007 av Pricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå