Stinkey Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Først og fremst så vet jeg at det er tatt rett fra vg.no, men who cares?? spyr den svenske programlederen på direkten mens hun snakker med en innringer. Og hu beskylder det videre med å være mensensmerter. Det beste syns jeg er at hu klarer å spy akkurat da han har gitt svaret. Som om det var det som fikk begeret til å renne over Og hvis noen kom før meg så er det bare for mods å slette i vei. EDIT: Legger til en slow motion av action også. Endret 24. september 2007 av Stinkey Lenke til kommentar
nets Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Utrolig nasty, og hu måtte bare forklare at hu hadde mens smerter og bruke et halvt minutt på det da haha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Stakkars jente... Og NEI jeg har ikke planer om å trykke på linken. Blir dårlig bare av tanken Lenke til kommentar
ecko Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) hahaha så jævlig komisk! hør på selve splætte lyden av spyet, fish for en lyd. edit: å fy faen! hahahaha i slo mo! blæhhh! Endret 24. september 2007 av ecko Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Jeg syns det bare er så genialt bra at hu brekker seg sekundet etter at han sier svaret Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes dette ikke er noe morsomt i det heletatt jeg, og haha en person er syk og spyr. Har dere aldri gjort det? hva er det som er så morsomt? at hun prøvde å være på jobb selv om hun var syk? det er alt for mange sutrepeiser i verden som legger seg i sengen og tar fri fra skole og jobb bare man har 37.3 i feber. At hun spyr på direkten er jo selvsagt litt flaut for henne, men ikke direkte morsomt for de som sitter å ser på heller, hun ber om unnskyldning og derreter er det greit. Jeg vil tro at hun ønsker å legge saken bakseg hun også... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ta en bolle du da. Jeg synes det var kjempemorsomt! Hun spøy på direkten. Det er jo så hinsides flaut. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 All ære til at hu fortsatt jobben sin. Jeg syns det bare var morsomt å se det komme rett etter at han svarte. Men greit. Da har vi en stemme for ikke morsomt og 4 for morsomt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 1 stk stemme for morsomt her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg synes helt klart synd på programlederen. Men litt morsomt var det jo. Spesielt low motion-versjonen. ^^ *Blaaaarghsplaaaat* Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hahahaha, har alltid ønsket at noe skjer med slike programledere(gjett et ord i 60 min), de suger alle sammen. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Og hu beskylder det videre med å være mensensmerter. Og det kan det ikke være mener du? Skjønner at du skulle vært her de første dagene jeg har mensen! Har kasta opp flere ganger jeg de første dagene. Heldigvis skjer ikke det hver gang! Så stor beundring at ho gjør jobben sin like vel! Jeg er sykemeldt ca 9 ganger i året p.g.a mens smerter! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg er i hvert fall glad for at vi ennå ikke kan overføre lukt over internett, Stinkey ... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Alle har forskjellig humor, og sånt synes jeg er moro å se på. Folk som dummer seg ut. 9570058[/snapback] Og folk som blir syke på direktesendt TV, de "dummer seg ut"? Uansett, ingen kan klandres for å ikke ha blitt født med velutviklede empatiske evner. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Og hu beskylder det videre med å være mensensmerter. Og det kan det ikke være mener du? Skjønner at du skulle vært her de første dagene jeg har mensen! Har kasta opp flere ganger jeg de første dagene. Heldigvis skjer ikke det hver gang! Så stor beundring at ho gjør jobben sin like vel! Jeg er sykemeldt ca 9 ganger i året p.g.a mens smerter! 9569985[/snapback] Sier ikke at hu juger eller noe sånt. Er sikkert mensen smerter også. Men grunnen til at denne ligger i Humor-tråden er at det er morsomt. Hadde det skjedd med meg så hadde jeg prøvd å le det bort med en vits istedenfor å begynne å forklare hva som skjedde. Jeg er i hvert fall glad for at vi ennå ikke kan overføre lukt over internett, Stinkey ... 9569993[/snapback] 1. Er basert på navnet Stinky i mumitrollet. 2. Var en kamerat som bare sa at jeg kunne kalle meg det for flere år sia. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes dette ikke er noe morsomt i det heletatt jeg, og haha en person er syk og spyr. Har dere aldri gjort det? hva er det som er så morsomt? at hun prøvde å være på jobb selv om hun var syk? det er alt for mange sutrepeiser i verden som legger seg i sengen og tar fri fra skole og jobb bare man har 37.3 i feber. At hun spyr på direkten er jo selvsagt litt flaut for henne, men ikke direkte morsomt for de som sitter å ser på heller, hun ber om unnskyldning og derreter er det greit. Jeg vil tro at hun ønsker å legge saken bakseg hun også... 9568988[/snapback] litt i det seriøse humøret i dag? dette er humor delen av forumet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ikke direkte deilig... Men fortsatt ganske så underholdende. På en kvalm (ordspill, oooo) måte da! Må... se... på... slow-mo... Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Haha, utrolig bra! Straffer seg og kjøre live! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Are Osen fra radioprogrammet osenbanden ringte henne på direkten, hun sa hun hadde spist lasagne. forklarer fargen på spyet :S Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Stakkars dame. Jeg så det "fulle" klippet i 1x motion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå