Askeflink Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det høres veldig bra ut med interesse fra dere diskusjon.no-folk også. Lenke til kommentar
psychomikkel Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Cool LAG en link der folk kan melde seg på da også kan du lage en liste over hvems som skal spille mot hvem Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Litt tidlig kanskje =P Vi i europa har ikke fått en lanseringsdato engang. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Cool LAG en link der folk kan melde seg på da også kan du lage en liste over hvems som skal spille mot hvem Du kan kanskje begynne med å registrere deg på forumet og komme med forslag til hvordan du vil at ligaen skal organiseres osv? Forumets aktivitet kom kjapt i gang. Har såvidt annonsert det på Nintendoforumet... Lenke til kommentar
Joagutt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hadde vært stilig om detta hadde blitt stabla på beina, jeg melder stor interesse, men kan ikke så mye om data/websider. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hadde vært stilig om detta hadde blitt stabla på beina, jeg melder stor interesse, men kan ikke så mye om data/websider. Smashnorge.com, den er jo oppe allerede. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Smashnorge.com, den er jo oppe allerede. Yeah.. Eg skulle akkurat poste den linken der.. =) Er IRC-kanal oppe, eller skal vi lage ein? Ser ut som om sida er veldig fresh. Går ikkje an å registrere brukere eller noko enno, men eit norsk SSMB community? Eg seier ikkje nei takk Edit2: No funka det ! Endret 13. oktober 2007 av aspic Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Yeah.. Eg skulle akkurat poste den linken der.. =) Er IRC-kanal oppe, eller skal vi lage ein? O_o Ingen eksisterende IRC-kanal ennå, så du kan sikkert lage en Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg er med! Jeg synes dette høres ut som en genial idè verdt gjennomførelse, Super Smash til N64 var et av spilla jeg spilte lenge etter Gamecube kom ut og ville sikkert spilt det idag hadde det ikke vært for Wii Jeg spilte N64 versjonen lenge etter jeg fikk gamecubeversjonen. Likte det gamle spillet mye bedre! Forferdig hvor lenge det er til release Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Blir nok import for min del ja.. Gleder meg til å gi samtlige forum-medlemmer her grisebank Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dette var ikke en dårlig ide, selv om det er litt for tidlig enda, syns jeg. Men count meg inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå