kRYTEC Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Trenger kort og godt en trådløs usb kabel. Wireless USB hadde gjort nytten, men trenger enheten i løpet av ett par dager så da er Wireless USB litt sent ute. Finnes det noen andre løsninger som gjør samme nytten? Kostnadsmessig kan jeg strekke meg til 10 000,- eks mva pr "kabel" så det kan godt være noe spesialgreier. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da tror jeg det er bedre om du skriver hva du vil oppnå med å ha det. Selv om du ser for deg at det MÅ være USB så kan andre vite om annen teknologi som kan gjøre noe lignende. Som feks Wlan. Det finnes mange enheter som kan kobles på ett nettverk og brukes da trådløst. AKIRA Lenke til kommentar
kRYTEC Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Vi programmerer en digital lydenhet vi bruker på konserter via usb tilkoblingen den har. Problemet nå er at vi må springe mellom scenen og backstage hver gang vi skal gjøre endringer, og det er passe ugunstig hvis det skulle være midt under en konsert. Ønsker derfor trådløs usb tilgang til den enheten på ett eller annet vis slik at vi kan sitte backstage og programmere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå