GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det er bare ca. 6 passajerer (5, for å være nøyaktig). Etter det tar du en kaffepause, og etter det...[sier ikke mer, men det er verdt å sjekke ut, det kan jeg love] Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hehe. Jeg datt av etter å ha kjørt ca 4 stykker. Da gadd jeg ikke mer. Etter det har jeg ikke prøvd det. Hadde det vært GTA3 biler, hadde det vært litt gøyere å kjøre taxi, men de gamle bilene går jo så sinnsykt tregt, og musikken blir irriterende... Vurderer å fortsette hvis det er bare ca 6 passasjerer... Heh. Ja det får være måte på... Du slutter ikke å spelle Mafia kun pga du har noen få kjedelige missions i starten..!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Tippa rundt i billøpet ca 400 ganger før jeg skamfull installerte et cheat-program som lot deg vinne racet uansett hvilken plassering man kom på etter første runde. Men resten av spillet ruler! Masse Max Payne action og noen irriterende AI-bugs som kan gjøre at et oppdrag aldri går videre, og man må starte mission pånytt for å komme forbi..men ellers konge. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 øy ... ikke kødd m Musikken... D er jo 1/2 av spillet Å den andre halv del er like fet! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Må bare kaste meg på bølgen, Mafia er genialt. Borsett fra det racet, trodde jeg skulle pælme hele PCn gjennom vindu. Måtte få en kompis til å sende noen savegames forbi, men som nevnt tidligere. Døds fett. Lurer på om jeg skal legge det inn en gang til.... .exe Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det gjelder å safe når man kjører de jekla villbass-bilene Mafia.. game of the year 2002 imho Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 klarte å ødelegge space tasten på tastaturet på grunn av det billøpet jeg klarte det heldigvis til slutt da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Første gang jeg prøvde mafia, trudde jeg det var drit kjipt, bare taxi missions jo, men så ble det bedre med oppdrag og racing...Mafie er et rått spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå