Gå til innhold

Mafia, burde hete taxi

Anbefalte innlegg

Hørt så mye bra om dette spillet men til nå synes jeg det er skikkelig kjipt. Etter å ha startet bra med å skulle kjøre fra noe galninger som skyter som f ender jeg opp med å kjøre masse folk fra sted til sted. Ikke mye som minner om noe mafia i dette spillet hvertfall... Skal nå kjøre den 5 personen til det stedet han skal. Kjør jeg noe annet som faktisk er artig, som å slå ned noen, rane en bil ol så får jeg bare game over....

Hvor lenge må jeg drive å kjøre vanlig taxi i dette spillet før det blir noe bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man begynner jo på bunnen i Mafiaen..

Men er ikke nødvendig å kjøre taxi på de 7 første oppdragene likevel. Kunne hatt det mer variert. Er utrolig kjedelig og ensformig å kjøre rundt i den samme byen tur etter tur. Gjortdet en gang så kan du det jo...Følg pilen til du er fram...Hvor mange ganger skal det være nødvendig....

Lenke til kommentar

Jeg kan love deg at du vil sette pris på at du kjenner hver gate i hele byen når du kommer ut over i spillet. Det kommer til å bli et haelvete hvis du ikke husker den raskeste veien, og det er nettopp det du lærer nå.

Mafia er genialt.

Lenke til kommentar
Jeg kan love deg at du vil sette pris på at du kjenner hver gate i hele byen når du kommer ut over i spillet. Det kommer til å bli et haelvete hvis du ikke husker den raskeste veien, og det er nettopp det du lærer nå.

Mafia er genialt.

Håper spillet er så bra som alle skal ha det til... Når det gjelder gatene har jeg heller fulgt lite med og bare håpet på at taxi delen er ferdig snart. KAnsje følge bedre med på de to siste taxi brettene da...

Lenke til kommentar
Hvis du synes taxikjøringen er kjip bør du ikke se fram til bilracet. Herregud hvor unødvendig vanskelig det var. Men etter det er det bare moro.

Synes billøpet var noe av det artigere i spillet jeg. Litt vanskelig skal det jo være, men det var da ikke så vanskelig heller! :)

Lenke til kommentar
Mja, jeg måtte faktisk på en kompis til å ta racet for meg. Hadde ikke sjanse i havet. Men har da heller ikke kjørt bil siden gamle Outrun.

Hvorfor måtte du nevne Outrun? Commodoren min står i Halden, og jeg er i Trondheim! :( Jeg brukte forresten analog gamepad på det løpet, tok det på tredje forsøk. Er ikke så hokus-pokus bare man holder seg på banen. Men nå skal det sies at jeg har spilt _mye_ bilspill etter Outrun.. ;) *drømme om Pitstop II og Outrun*

Lenke til kommentar
Hørt så mye bra om dette spillet men til nå synes jeg det er skikkelig kjipt. Etter å ha startet bra med å skulle kjøre fra noe galninger som skyter som f ender jeg opp med å kjøre masse folk fra sted til sted. Ikke mye som minner om noe mafia i dette spillet hvertfall... Skal nå kjøre den 5 personen til det stedet han skal. Kjør jeg noe annet som faktisk er artig, som å slå ned noen, rane en bil ol så får jeg bare game over....

Hvor lenge må jeg drive å kjøre vanlig taxi i dette spillet før det blir noe bra.

Neida.....Mafia går ut på mye mer enn taxier!!!

BTW har du runna Mafia? Bare lurte på hvilket grunnlag du har for å si det!!! :grumpy:

Lenke til kommentar

Neida.....Mafia går ut på mye mer enn taxier!!!

BTW har du runna Mafia? Bare lurte på hvilket grunnlag du har for å si det!!! :grumpy:

Hallo!!!!

Det kommer vel fram det da. Alle andre ser ut til å ha skjønt at jeg ikke har rundet spillet, men kommet til brett 5. "Skal nå kjøre den 5 personen til det stedet han skal."

Lenke til kommentar
Hallo!!!!

Det kommer vel fram det da. Alle andre ser ut til å ha skjønt at jeg ikke har rundet spillet, men kommet til brett 5. "Skal nå kjøre den 5 personen til det stedet han skal."

Jeppsda, dette spillet tar av noe helt utrolig etterhvert. Noe av det stiligste jeg noengang har spilt, om enn litt vanskelig av og til (hotellet og kaia spesielt). Jeg misunner deg opplevelsen av å spille det første gangen (ikke taxi-oppdragene da, men det nytter virkelig å kunne finne fram i byen).

Lenke til kommentar

hehe.

Jeg datt av etter å ha kjørt ca 4 stykker. Da gadd jeg ikke mer. Etter det har jeg ikke prøvd det. Hadde det vært GTA3 biler, hadde det vært litt gøyere å kjøre taxi, men de gamle bilene går jo så sinnsykt tregt, og musikken blir irriterende... :(

Vurderer å fortsette hvis det er bare ca 6 passasjerer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...