Gjest Yoshi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Merket meg at premien i den pågående leserundersøkelsen er den samme mobilen Amobil omtaler som "tidenes dårligste musikktelefon", samtidig som dere skriver at "Å bruke 3500 kroner på F300 er galskap. Å i det hele tatt slippe dette produktet på markedet er galskap". Synes bare dette var litt gøy. Samtidig gir det meg assosiasjoner til en eldre spørreundersøkelse, hvor en heldig bruker fikk en N90, som også havner på sjuendeplass i Amobils topp 10-liste over mobiler å skamme seg over (mai 2006), hvor dere skriver at det er "oppsiktsvekkende at Nokia tror folk flest er villig til å bla opp fem tusenlapper for dette beistet." Men at en heldig leser skal bli fornøyd om han/hun får den gratis, forventer dere. Mener ikke dette som noen kritikk av Amobil på noen måte! Andre premier dere har delt ut, har det jo stått respekt av (f.eks. N93i), men ja, litt komisk er det jo. ^^ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Haha, konge. Har jeg faktisk ikke tenkt over en gang, men jeg svarte på undersøkelsen uansett, jeg. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvilken spørreundersøkelse? :/ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://response.questback.com/orklamediadi...las/wn8j0ncf4e/ Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Heisann Tro meg, vi gjorde det vi kunne for å få andre premier, men Samsung insisterte på å stille med F300. I utgangspunktet jobber vi alltid for å få bruke testvinnere til premier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå