evenrognlid Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hei jeg har hatt mye bra erfaring med sonys stereo annlegg. er de like gode til å lage pc skjermer? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Bedre... Hvis du tenker på G-serien av crt skjermer så er det knallgode greier. (I mine øyne ihvertfall) IT butikken har best priser på alle Sony produkter, så løp og kjøp. Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 ja for lcd er treige greier ikke sant? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 LCD er superkult det vel :smile: Noe å skryte av på jobben/skolen liksom. Men hadde jeg fått en skjerm, hadde jeg nok valgt Sony ja :smile: Sony bra Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg har sony skjerm, og det er den beste skjermen jeg har hatt! Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 21:09, evenrognlid skrev:hei jeg har hatt mye bra erfaring med sonys stereo annlegg. er de like gode til å lage pc skjermer? Ja. Sony er kjent for å lage gode skjermer, men det er uansett ALLTID lurt å lese reviewer før du kjøper nye hardware. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2002-01-03 22:27 ] Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 takk alle:-) Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Sitter med min nye Sony G420 19".... Den har absolutt ikke skuffet meg! Den har kanskje en stiv prislapp (5850,- itbutikken), men når en tenker på at det er for øynenes beste, så er det vel invisterte penger! Det finnes en utgave som er ganske lik min, til 4400,- på itbutikken. MVH ZemteX Lenke til kommentar
Delux Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Sony er veldig gode når det gjelder PC-skjermer, men prisen de setter på dem kan diskuteres :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå