agail Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei. Søstra mi har en bærbar som hun har hatt siden sommerferien, men nå kommer hun ikke inn i windows. Jeg slår på maskinen den loader alt, men når det skal komme opp det der du skal skrive passordet ditt så går skjermen i svart. Da får jeg jo ikke slått av maskinen på vanlig måte, så når jeg starter den får jeg jo spørsmål om jeg vil starte i sikkerhetsmodus. Når jeg starter i sikkerhetsmodus kommer jeg inn i windows. Det er windows vista (kan ikke så mye med det). Noen som har forslag til hva det kan være, som er lett og fikse. Det er jo garanti på den så vi kan jo få sendt den inn, men det hadde vært lettest om det var noe vi kunne gjøre selv. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vet du hvilken versjon av vista hun har? Det kan være en oppdatering av vista eller driver som lager problemene. Så derfor avhenger det litt av hvilken versjon hun har og restore muligheter. Jeg antar det også er en egen partisjon for å opprette maskinen tilbake til kjøpstidspunktet? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Start i sikkermodus og innstaler skjermkort driverne og så starter du på vanlig måte.Da vil jeg tro at det fungerer igjen. Lenke til kommentar
agail Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 ok. takk for svar. er på skola, skal sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå