JimRamse Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Dette må være det råeste jeg har sett. Flere å flere av spesial troppene i USA bruker det, samt CIA, FBI å flere å flere av Politi styrkene. aYaSRIbPWkM u_HRQNd84ZA Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hehe, jeg tviler på at en soldat ville overlevd å falle med magen oppå en granat uansett. :!: Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hehe, jeg tviler på at en soldat ville overlevd å falle med magen oppå en granat uansett. :!: 9567631[/snapback] Selvsagt, det var da heller ikke poenget. Men sinnsykt bra den var, å på toppen av det hele så var den veldig fleksibel. Rått hvor langt man har kommet. Hvor lenge er det til man får full unifom i dette? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hehe, jeg tviler på at en soldat ville overlevd å falle med magen oppå en granat uansett. :!: 9567631[/snapback] Selvsagt, det var da heller ikke poenget. Men sinnsykt bra den var, å på toppen av det hele så var den veldig fleksibel. Rått hvor langt man har kommet. Hvor lenge er det til man får full unifom i dette? 9567654[/snapback] Da må vi også stille spørsmålet hvor lenge er det til vi får ammunition som går rett gjennom dette? Slikt pleier og nøytralisere seg rimelig fort igjen. Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 så for meg en ganske teit tanks laget av dragon armour, men er litt skummelt at det en dag blir udødelige soldater på slagmarken Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synes jeg har lest om en liknende utvikling for et par hundre år siden.. Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synes jeg har lest om en liknende utvikling for et par hundre år siden.. 9568373[/snapback] dude, vi snakker om real life her, ikke om dragonscale armouren i world of warcraft :!: Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) så for meg en ganske teit tanks laget av dragon armour, men er litt skummelt at det en dag blir udødelige soldater på slagmarken 9568160[/snapback] Hvordan skulle soldatene blitt udødelige? Verden største militærmakt mister masse soldater i Irak, hadde dem hatt noen teknologi for å unngått det hadde dem nok brukt det. ps: skulle sett om den dragon-armoren kunne tatt imot en 12,7 kule. tviler på det. Endret 24. september 2007 av O.J Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vietnam = 58 000 amerikere drept - 3 millioner vietnamesere drept og det uten "body armour" Irak, vel ikke en vanlig hær, men konstante bakhold. men alikevell 3700 - 600 000 sivile ? kom igjen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Var det ikke noe pes om at keramikken i disse vestene ikke tålte de høye temperaturene i bla. Irak? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det der var ganske sykt da.Den så jo ut som en helt ordinær vest. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes jeg har lest om en liknende utvikling for et par hundre år siden..dude, vi snakker om real life her, ikke om dragonscale armouren i world of warcraft :!:Nåvel jeg siktet til den litt mer historisk korrekte utviklingen, dvs. rustningstypen "brigandine" som var populær i Europa for en 500-600 år siden, og som deler grunnleggende likheter med denne nye vesten. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Var det ikke noe pes om at keramikken i disse vestene ikke tålte de høye temperaturene i bla. Irak? 9569111[/snapback] Aller første utgaven hadde problemer i høy tempratur med limet som holdt keramikken sammen. Dette problemet er for lengs borte. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. 9569421[/snapback] Takker, var usikker på hvor jeg skulle poste den Lenke til kommentar
varmit Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Stilig:) Noen som vet hva programmet heter? Har sett en sykt bra video fra de med super-sniperrifla CheyTac.. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Programmet heiter Future Weapons, og går på Discovery (dog veit eg ikkje om det går på Discovery Europe eller berre i USA). Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Programmet heiter Future Weapons, og går på Discovery (dog veit eg ikkje om det går på Discovery Europe eller berre i USA). 9580134[/snapback] Har kommet to sesonger av dette programmet så langt. Vet ikke om det kommer mer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det var helt sykt . Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Selvsagt, det var da heller ikke poenget. Men sinnsykt bra den var, å på toppen av det hele så var den veldig fleksibel. Rått hvor langt man har kommet. Hvor lenge er det til man får full unifom i dette? 9567654[/snapback] Helt sikkert lenge før man slutter å skyte hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå