_ART_ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bildet er tatt av Knut Folkestad, kjent fra P3. Dette er til et revolverintervju som blant annet handler om at han intervjuet folk mens han var bevæpnet med en luftpistol. Kritikk? Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Flott motiv, litt kjedelig for oss som ikke aner hvem dette er ), men du kunne fjerna de mørke hjørnene nede (objekt feil)... /L Endret 24. september 2007 av relsafus Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan fjerner jeg slike feil? Har ikke lagt merke til det før nå Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg ville nok bedt han ha en annen positur, slik at pistolen kom bedre fram. Den er "vanskelig" å få øye på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fungerer nok ok som reportasje/artikkelbilde. Tror jeg ville redusert litt av rødfargen, han ser litt rød ut i ansiktet. Ellers bra du fikk med logoen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 De 'mørke feilene' er nok oppe også, med mindre du har beskåret bilde, men tror jeg ser det oppe også, men det er litt mindre iøynefallende der. Jeg pleier å fikse slike ting (eller legge det til, alt ettersom ønsket effekt) i Photoshops innebygde Raw-importer. Finnes nok hav av andre steder man kan fikse dette også, se etter 'Vignetting'. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det ser ut som du har lagt på vignetteringen med vilje. Ellers greit portrett. Lenke til kommentar
preje Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Helt greit bilde og motiv, men havner nok i kategorien for "vanlige bilder" hos meg Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bildet er tatt av Knut Folkestad, 9567469[/snapback] Er bildet tatt av Knut Folkestad, eller er bildet av Knut Folkestad... En viss forskjell der. Tipper det siste etter hva du forklarer... Nok om det. Pistolen burde vært mer fremtredende, siden det virker som å være et viktig element her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fungerer nok ok som reportasje/artikkelbilde. Tror jeg ville redusert litt av rødfargen, han ser litt rød ut i ansiktet. Ellers bra du fikk med logoen i bakgrunnen. 9569773[/snapback] Enig med Juliess. Gi nå blaffen i den lille vignetteringen. Hallo ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå