viuldriftking Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som vet om når det kommer noen nye rpg spill til ps3? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 folklore kommer 13 oktober, men er allerede ute i japan med engelsk tekst og språk, www.renchi.com kan det bestilles fra, ellers er det en stund til nytt rpg spill tror jeg Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 FF XIII kommer i 2008 (skal ikke forundre meg om vi ser det først i 2009 i Europa). Ellers så har vi White Knight Story som kommer i 2008. Mener å ha lest at Eternal Sonata også skal komme ut til PS3, når vet jeg ikke. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Angel Love Online skulle jo dukke opp på PSN US om ikke alt for lenge mener jeg .. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) ja angel love kommer i desember leste jeg sist, og final fantasy burde ikke vært i kategorien RPG, burde vært action-adventure elns, en egen sjanger i seg selv egentlig Endret 25. september 2007 av Slugge Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) ja angel love kommer i desember leste jeg sist, og final fantasy burde ikke vært i kategorien RPG, burde vært action-adventure elns, en egen sjanger i seg selv egentlig 9569144[/snapback] Final Fantasy er selve definisjonen på JRPG i mine øyne. Hvorfor mener du det ikke burde vært i kategorien RPG? Eternal Sonata kommer til PS3 en gang første halvdel av neste år mener jeg. Endret 25. september 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Han mener antageligvis at det nye kampsystemet gjør det til en action-adventure, ikkeno turn-based slossing. Støtter ikke opp om den jeg heller. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kampsystemet som ble introdusert i FF12 ødelegger mye av FF-genren syntes jeg .. Det systemet fungerte fint i FFXI: Online, men når jeg spiller singleplayer FF så vil jeg ha klassisk turn-based FF-slåssing.. FF13 blir enda verre skal man tro previews og screenshots.. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kampsystemet som ble introdusert i FF12 ødelegger mye av FF-genren syntes jeg .. Det systemet fungerte fint i FFXI: Online, men når jeg spiller singleplayer FF så vil jeg ha klassisk turn-based FF-slåssing.. FF13 blir enda verre skal man tro previews og screenshots.. 9570266[/snapback] Jeg likte virkelig kampsystemet i FF12.. Gjorde spillet mer levende og gav det en bedre flyt... Selv om den gamle plutselige i kampmodus systemet hadde sin sjarm var det litt slitsomt... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kampsystemet som ble introdusert i FF12 ødelegger mye av FF-genren syntes jeg .. Det systemet fungerte fint i FFXI: Online, men når jeg spiller singleplayer FF så vil jeg ha klassisk turn-based FF-slåssing.. FF13 blir enda verre skal man tro previews og screenshots.. 9570266[/snapback] Jeg likte virkelig kampsystemet i FF12.. Gjorde spillet mer levende og gav det en bedre flyt... Selv om den gamle plutselige i kampmodus systemet hadde sin sjarm var det litt slitsomt... 9570445[/snapback] Er vel smak og behag.. En annen ting jeg hatet ved FF12 var quickenings.. HAHA.. QUICKENINGS! Hvorfor har Square Enix lagt til de? Det er dritlett å kjøre en quickening-combo med 3-4 chars og med en quickening tar man jo alle bosser enkelt! Mao. Quickenings gjør spillet aaalt for enkelt.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Kampsystemet som ble introdusert i FF12 ødelegger mye av FF-genren syntes jeg .. Det systemet fungerte fint i FFXI: Online, men når jeg spiller singleplayer FF så vil jeg ha klassisk turn-based FF-slåssing.. FF13 blir enda verre skal man tro previews og screenshots.. 9570266[/snapback] Det er ingen som har fått previewet noen av de to første Final Fantasy PS3-spillene enda, så hvis noen påstår at dem har previewet dem, så lyver dem. Selv _tipper_ jeg at Final Fantasy versus XIII, kommer til å ha lignende som de hadde på XI Online, mens Final Fantasy XIII kommer til å ha ett nytt system. Selv liker jeg at dem skifter endel om på kamp-systemene i serien, slik at vi ikke går lei. Noen som vet om når det kommer noen nye rpg spill til ps3? Det skal komme ett nytt Persona spill til PS3, men det er sikkert en stund til, siden det er nettopp annonsert. Det aller første og mest intressante foruten de overnevnte er White Knight Saga/Story fra Level 5, de holder forøvrig på med enda ett spill som vi ikke vet noe om ennå. Valkyria of the Battlefield er ett litt merkelig spill, ligner egentlig på en blanding av Socom og GRAW, på screenshots, og alt er Cell-shaded (!), men Sega snakker om det som ett rollespill. ( Se mer her: http://valkyria.jp/ ) Disgea 3 kommer fra Nippon Ichi Software i 2008. Makai Wars (strategy-RPG) kommer også fra samme utvikler. Star Ocean 4 fra Tri-ace/Square Enix kommer til PS3, samtidig som PSP får to nye Star Ocean. Namco har lenge holdt på med ett 'Untitled PS3 RPG' også, men det kan godt hende det er bare Eternal Sonata porten. :-/ Vi får se. Av western RPG annonsert: Fallout III fra Bethsheda kommer i november 2008. The Last Remnant some er Square Enix sitt forsøk på western RPG Aliens RPG (har meget stor tro på dette, pga. folkene involvert, næmlig Obsidian (tidl. Black Isle-ansatte) og Sonic Team fra Sega. Så med litt tålmodfighet får du plenty RPG-fix. Endret 25. september 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Disgea 3 kommer fra Nippon Ichi Software i 2008. Nippon Ichi som blir oversatt til japan 1. "日本=nipon/nihon=japan" "一 =ichi=1" Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg for min del spilte aldri gjennom Oblivion, så jeg skal kjøpe Oblivion: GOTY Edition når det slippes til PS3. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Også verd å sjekke ut om Rouge Galaxy og de andre PS2-JRPG'ene, kan være noe for deg.. ) Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 White Knight kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå