eikum Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei folkens.. Denne går kanskje litt imot reglene, men prøver ihvertfall, så får heller moderatorene her slette den Skal ha meg ny MP3 spiller nå, men vet ikke om jeg skal gå for Ipod Touch eller Ipod Classic.. Noen som kan hjelpe meg med hva som er negativt og positivt med disse? Takk Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Om du skal bruke spilleren under fysisk aktivitet er det en viss fare for at harddiskene i classicen tar kveld, da har jeg heller satset på en flashminnebasert spiller, som touch. Om ikke hadde jeg nok valgt Classic. Om det kun står mellom de 2, altså. Ipod touch-tråden. Ipod classic-tråden Endret 24. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
eikum Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Vurderer å kjøpe denne fra apple store i USA.. Touchen koster jo 1000 kroner mindre der enn det jeg får den for.. Men noen som vet om Apple USA kan sende varen som gave, slik at jeg slipper å tollen? Noen som har gjort dette tidligere?? Garantien fungerer vell her i Norge også, selv om den er kjøpt i USA? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Spiller ingen rolle om den sendes som gave eller ikke, det gjelder kun for privatpersoner. Uansett er gavegrensen på 1000kr, så du måtte nok betalt merverdiavgift og tollgebyr likevel. Jeg er ikke helt stø i garanti og forbrukerlover i Norge i forhold til statene, men ville nok kjøpt den her i landet om du vil være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå