Gå til innhold

hei! jeg har funnet et program som funker;D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, tenker litt på å skaffe meg six-pack og litt større biceps. men vett ikkje hvordan, skal snart kjøpe meg benkpres, men logisk nokk så hjelper nokk ikkje dette på six-packen. Hva kan gjørs for å få større six-pack.? Har sett litt her på forumet at man må jogge, for min del tror jeg ikkje at dette er så lurt, er ca 170cm og veier rett over 60kg, så litt utelukket, har ikkje tenkt å slanke meg, snarere tvert imot.

Men takker for alt som har med trening av magemuskler og biceps/triceps. :)  :D

9566995[/snapback]

litt større biceps? Kan jo ikke bare trene biceps og ikke triceps, kommer til å se helt møngis ut.. :!: dessuten er 2/3 av armen triceps... så skal du ha større armer burde du egnetlig trene mer triceps enn biceps, eller bare finne en gylden middelvei.. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Skal du ha større armer, tren baseøvelser. ;)

Skal du ha større armer, tren baseøvelser og suppler med armøvelser i tillegg, men det er ikke noe poeng å overdrive armtreningen grunnet mye direkte belastning under øvelser for de større muskelgruppene rygg, bryst og skuldre.

Lenke til kommentar

Er absolutt ingenting i veien for å slenge på et par isolasjonsøvelser her og der nei, bare man ikke overdriver.

Ser flere på samme senteret som meg, som møter opp med 23sett på biceps og tilsvarende på triceps, og kanskje litt lett benkpress på slutten av dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...