Mirkur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har da en Ford Sierra 2.0 CL 90 modell Stasjonsvogn Problemet er da at Først sluttet lysa på dash bordet å virke, siden sluttet også temperatur måleren, og bensinmåleren å virke. Litt senere sluttet blinklysene å funke. Så sluttet hele bilen å virke, den slo seg av, og ville ikke starte igjen. Det virker som om det er batteriet som ikke klarer å lade. Hva kan problemet være? Ps. skriver på typens profil. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kanskje batteriet ditt er gammelt? Prøv å bytt det ut. Men det høres litt rart ut at lysene slutter å fungere, svakere det skjønner jeg, men at èn og èn ting slutter å virke er litt rart. Er den sånn mens du kjører? Prøv å lad batteriet i en annen bil, fungerer det så ville jeg ha tatt en titt på dynamoen. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Du har nok andre feil enn lading her, ikke det at du ikke også kan ha mistet ladingen, men de instrumentfeilene har ingenting med dårlig lading å gjøre. F eil O g R eparasjoner D aglig Endret 24. september 2007 av Autofil Lenke til kommentar
Kizila Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) BeFs skrev: Kanskje batteriet ditt er gammelt? Prøv å bytt det ut.Men det høres litt rart ut at lysene slutter å fungere, svakere det skjønner jeg, men at èn og èn ting slutter å virke er litt rart. Er den sånn mens du kjører? Prøv å lad batteriet i en annen bil, fungerer det så ville jeg ha tatt en titt på dynamoen. 9566982[/snapback] Bytta batteri i vinter. Og ja, lysa virka ikke i mens jeg kjørte. takk for hintet om dynamoen, tror jeg tar en titt på den. Ps. var jeg som lagde posten fra typens profil. Endret 25. september 2007 av Kizila Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Høres ut som dynamoen ikke lader eller brudd på hovedstømskabelen fra batteriet. (Ikke den tykke som går ned til starteren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå