Gå til innhold

Trenger ett simpelt script program

christo123

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har leita lenge etter ett program som man kan lage helt simple scripts uten å kunne programmerings språke, men finner det ingen steder.

Jeg vil ikke ha noe avansert, jeg vil bare ha ett program foreks som kan bevege musa ett par cm hver femte minutt og klikke noen museklikkk eller noen kanpper noen ganger osv ( og går i loop ). Finnes ikke noe simpelt program som man kan bare "recorde" at du gjør noe på PC-en og lagre det som ett script, deretter kan du spille det av i loop foreks.

Noen som vet om dette finnes? Orker ikke å holde på med avanserte ting som man må ha flere år utdannelse med IT for å forstå. :p

Mvh Viggo

Takker for alle svar :)

Endret av Viggo1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal du lage et slikt script?

Når jeg leser det du skriver tenker jeg på å lage en videosnutt der du tar opp det du gjør på skjermen og spiller av.

9567040[/snapback]

Vell, var nesten det jeg tenkte på enmåte, liksom den tar bare opp tasteklikkene og lagrer det i en notepad fil foreks, sånn at du får ferdig laga ett script på en måte. Uten at du trenger å skrive inn alle disse kodene osv, også kan du edite fila med timings og sånt etter du ferdig osv.. hadde vært kjekt om noe lignende finnes :)

Endret av Viggo1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...