bandreas Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ok, den bærbare til dama har en slik Fn-knapp som nå har "hengt seg opp". Kom jeg borti den før og den forble i "Fn-modus" var det bare å restarte så var tastaturet i orden igjen. Men nå hjelper pent lite. Hvordan i svarte svingende får jeg skrud av denne komplett ubrukelige knappen? På forhånd takk Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 FN knappen er faktisk veldig nyttig når man ikke har plass til et orntlig tastatur, man kan f.eks: justere lystyrke på skjermen, bruke num lk, break prt sc. og på noen laptoper justere lydstyrke. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 vist du må holde den inne for å skrive, Fn+numlock. skjedde med broren min, satt et halv år og holdt på Fn knappen mens han skreiv, så kom en kompis og gjorde det får han uten aten broren min viste det.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jepp, prøv å skru av eller på numlock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå