99tnor Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 For og si det sånn så burde du på små båter høre hvis turtallet blir for høyt da.....Kommer litt ann på båten hva som er mest og foretrekke, men en knopmåler er vesentlig billigere enn en turteller så valget er ikke så vanskelig synes jeg. Det er klart at har du en speedbåt eller en litt større båt er begge deler og foretrekke. Motor: 40 hk 2T Suzuki fra midten av 90 tallet, med Elektronisk innsprøytning og elektronisk tenning. Vel du har rett med elektronisk tenning, men elektronisk innsprøytning tviler jeg litt på..... Men oilinjection det har du 9664878[/snapback] nei, er ganske sikker på innsprøytningen.. Irriterer meg at jeg ikke har et "kart" over motoren.. Men det skal ikke være forgasser i den allikevel så.. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg kan garantere at du ikke har det, har hatt lik motor til den før Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg kan garantere at du ikke har det, har hatt lik motor til den før ok.. trodde det jeg, men jaja.. den sluker bensin uansett.. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja det er pga "ikke", at den sluker Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i boka til denne motoren? Endret 3. november 2007 av Nordfonn Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) dele katalog Men owner`s manual finner jeg ikke. Endret 4. november 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 dele katalogMen owner`s manual finner jeg ikke. men motoren er jo ikke så gammel som 83 modell... det er vell noen forskjeller på ca 10 år? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Regner med det en en suzuki 40hk 2-syl vi snakker om? Denne motoren har vært så og si uforandret leeenge, eneste forskjellen ligger i elektronikken, fargen på motoren og litt på dekselet rundt..... Du får den i både den lysegrå, overgangsfargen mellom lysegrå og mørkegrå, mørkegrå og sølv. Det tilsvarer rundt 15år.... Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Regner med det en en suzuki 40hk 2-syl vi snakker om?Denne motoren har vært så og si uforandret leeenge, eneste forskjellen ligger i elektronikken, fargen på motoren og litt på dekselet rundt..... Du får den i både den lysegrå, overgangsfargen mellom lysegrå og mørkegrå, mørkegrå og sølv. Det tilsvarer rundt 15år.... hehe.... men csViRuS, hadde du ikke denne motoren selv? har du boka? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hadde en 1985mod delmotor av denne typen, som jeg kjøpte, plukka av elstarten og solgte for 500kr mer enn jeg kjøpte den for Men hadde ikke noe bok eller lignende til den nei..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå